Witajcie
Głowię się nad pewnym problemem.
Mam za zadanie utworzyć hiperłącze w kilku dokumentach Word prowadzącego do zeszytu Excelowskiego.
Problem w tym, że hiperłącze, które ma być na końcu każdego z tych kilku dokumentów, ma prowadzić do konkretnego arkuszu jednego zeszytu Excel.
I właśnie w tym momencie zaczynają się schody, bo nie mam pojęcia jak to uczynić.
Pozdrawiam
greh
(greh)
#2
Wstaw -> Hiperłącze -> Nowy Dokument -> Arkusz Kalkulacyjny -> Nadajesz Nazwę i śmiga.
Co do konkretnego arkusza, w Excelu zostaw jedynie ten arkusz, pozostałe ukryj lub usuń.
Sprawdzane na OO 3.2 w Wordzie może być nieco inaczej.
Witam
Dziękuję za odpowiedź. Problem w tym, że reszta arkuszy nie ma zostać wyłączona. Nie zrozumiałeś mnie.
Sądziłem, że napisałem jednoznacznie. Hiperłącze w każdym z dokumentów ma prowadzić do arkuszu w Excelu, ale za każdym razem ma być to inny arkuszu.
Np. Dokument 1 prowadzi do Arkusza 1 w Zeszycie 1
Dokument 2 prowadzi do Arkusza 2 w Zeszycie 1
Dokument 3 prowadzi do Arkusza 3 w Zeszycie 1 itd.
Pozdrawiam
drobok
(Drobok)
#4
Ja tam do porady Greha nic nie mam (do tej pierwszej) działa tak jak chciałeś więc co więcej chcieć ? ;p
Może czegoś nie zrozumiałeś, więc tu masz przykład
Po krótkim wyjaśnieniu na GG już wszystko jasne.
Dziękuję koledze drobok za pomóc.
Pozdrawiam