Witam,
Od niedawna kiedy gram w Counter Strike: Source , gra wychodzi do pulpitu, a na ekranie pojawia się komunikat o braku reakcji ze strony aplikacji. Nie pomogło przeinstalowanie systemu operacyjnego. Zamieszczam informacje jakie zarejestrowała usługa Raportowania błędów:
Produkt
hl2.exe
Problem
Zatrzymano działanie.
Data
2009-05-25 16:22
Stan
Jest dostępnych więcej informacji
Sygnatura problemu
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: hl2.exe
Wersja aplikacji: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa aplikacji: 4445c334
Nazwa modułu z błędem: datacache.dll
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 46439c7b
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 0000b423
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: a3a2
Dodatkowe informacje 2: a32455ec82ce1fffb6cd7b56973292f2
Dodatkowe informacje 3: 3f43
Dodatkowe informacje 4: 5701b8e280c89fa54c22df2d004a5c88
Dodatkowe informacje o problemie
Identyfikator porcji: 432805830
System to Windows Vista. Ponadto producent nie zaleca uruchamiania tej gry w trybie zgodności, wieć tego nie robię. Dodatkowo nie korzystam z wbudowanej karty dźwiękowej- jest wyłączona w BIOSIE, ponieważ posiadam kartę Sound Blaster Extreme Gamer.Gra zawiesza się w nieregularnych odstępach czasu, niezależnie od moich działań. Próbowałem też usunać i pobrać ponownie plik datacache.dll o, którym mowa w raporcie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.