karabinier
(Karabinier202)
28 Grudzień 2014 02:31
#1
Witam, mam problem z hold page. Usuwałem go przez Ccleaner, zablokowałem dostęp do auto uruchamiania, w procesach (ctrl + alt + delete) nie ma już żadnych dziwnych procesów a reklamy nadal wyskakują… problem mam na przeglądarce opera, na innych nie sprawdzałem ale zależy mi na tej przeglądarce więc jej zmiana nie wchodzi w grę. W innych podobnych tematach są jakieś skany więc i ja je podam. Mam nadzieję że da się coś zrobić
FRST - http://www.wklej.org/id/1577881/
addition - http://www.wklej.org/id/1577880/
PS. Czy słyszał ktoś o CloudFlare? Jest to strona która blokuje dostęp do niektórych stron jeśli nie rozwiążemy captcha.
Nie mam tego programu (jest to teoretycznie program do przyśpieszania komputera, tyle wyczytałem) a jest to dość irytujące. Gdzie można by napisać o tym temat aby dostać jakąś poradę? Dodam że ta strona występuje na tym i na innym komputerze który jest podłączony do tej samej sieci.
PS 2. Gdzie można prosić o poradę dot. bluescreena przy włączaniu Google Chrome?
Atis
(Atis)
28 Grudzień 2014 03:25
#2
Problem CloudFlare musi rozwiązać dostawca internetu, bo to nie zależy od Twoich komputerów.
Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView:
http://forum.dobreprogramy.pl/szukanie-przyczyny-bsod-a-za-pomocą-bluescreenview-t313445/
Usuń szkodliwe rozszerzenia. W pasek adresu wpisz: opera://extensions
W panelu sterowania odinstaluj Click Caption 1.10.0.5.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [_nltide_3] => rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\SupTab\SEARCH~1.DLL => C:\PROGRA~1\SupTab\SEARCH~1.DLL File Not Found
Startup: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Start Menu\Programs\Startup\LOLRecorder.lnk
Startup: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Start Menu\Programs\Startup\Microsoft .NET Framework v4 - Slow Windows XP Boot Fix.vbs ()
HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-19\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-527237240-1614895754-682003330-1003\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1395443970&from=tt4u&uid=395049983_1052514_F09DA334&q={searchTerms}
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1395443970&from=tt4u&uid=395049983_1052514_F09DA334&q={searchTerms}
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://start.qone8.com/?type=sc&ts=1395443970&from=tt4u&uid=395049983_1052514_F09DA334
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1395443970&from=tt4u&uid=395049983_1052514_F09DA334&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1395443970&from=tt4u&uid=395049983_1052514_F09DA334&q={searchTerms}
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pelmeidfhdlhlbjimpabfcbnnojbboma] - C:\Documents and Settings\Owner.ANONYMOUS\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\newtabv3.crx [Not Found]
R2 ccsvc_1.10.0.5; C:\Program Files\ClickCaption_1.10.0.5\Service\ccsvc.exe [277584 2014-12-11] (ClickCaption)
R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gt; C:\WINDOWS\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gt.sys [55224 2014-04-28] (StdLib)
S3 EagleXNt; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
S3 ouvtvagf; No ImagePath
S3 XFDriver; \??\D:\Program Files\Xfire2\XFDriver.sys [X]
C:\Program Files\ClickCaption_1.10.0.5
C:\Documents and Settings\Owner.ANONYMOUS\jagex_cl_runescape_LIVE.dat
C:\Documents and Settings\Owner.ANONYMOUS\random.dat
C:\WINDOWS\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gt.sys
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
karabinier
(Karabinier202)
28 Grudzień 2014 14:27
#3
Problem nieaktualny ponieważ komputer odmówił posłuszeństwa całkowicie i musiałem postawić system na nowo. Proszę o zamknięcie tematu.