Home.pl - warto?


(Piotrweto) #1

Spotkałem się z opiniami, że home.pl jest dziadowski i potem jest sporo problemów z domeną. Czy to prawda?

Chciałem skorzystać, ale się waham. 


(system) #2

Zależy co chcesz u nich brać.

Jak samą domenę - ok, choć w OVH czy Masternet masz taniej.

 

Jak hosting.. nie polecam. To jest masówka, lepiej szukać firmy mającej lepsze podejście.

Sam mogę polecić: Mzone, Hekko, Prohost, Ultimahost i Biznes-Host.


(dr.boczek) #3

no cóż, ja korzystam z domen i hostingu w home.pl od wielu lat i ZERO problemów. Za to miałem sporo problemów z takimi tworami jak slaskdatacenter czy livenet - nie wiem nawet czy jeszcze istnieją.


(YoJoe) #4

 

Czy kilka stów rocznie to naprawdę drogo za usługi hostingowe ?

To są śmiesznie niskie kwoty w porównaniu do posiadania własnej infrastruktury, nawet opartej o jeden serwer.

 

Nie w cenie rzecz. Rzecz w tym, że jak na kilka stów oczekuję kompetentnej pomocy i bezproblemowego działania popularnych webaplikacji, z których korzystają tysiące użytkowników.

Pierwsze jest nierealne gdy helpdesk to callcenter, a drugie to IdeaWebServer - twór pijanego programisty i szalonego administratora.

Pamiętam jeszcze szaleńczy pomysł - zapewne działu marketingu - płatnych usług helpdesku.

 

Ale jest - przynajmniej jeden - plus. Nie zwiną się z rynku niespodziewanie wraz z danymi klientów :wink:

 

dr.boczek: ciekawym jak trafiłeś do livenetu, gdy pierwsze co się znajduje szukając strony tej firmy, to długa lista niepochlebnych komentarzy dot. jakości usług.


(dr.boczek) #5

 

na livenet trafiłem może z 10 lat temu gdy lista niepochlebnych opinii, o której wspomniałeś była jeszcze plemnikiem.

 

Natomiast klientem home.pl jestem od jakichś 6-7 lat, nie mam jakichś wielkich wymagań, nie mam na home portalu wielkości onetu czy nawet DP. Natomiat mam kilka stron na wordpressie, jakieś skrzynki mejlowe i jak wspomniałem problemów żadnych. Jak wchodziło PHP5 i czegoś tam nie wiedziałem to zadzwoniłem na helpdesk, połączyli mnie z ogarniętym gościem i problem natychmiast rozwiązał.

 

Nie pamiętam żeby dostęp do poczty czy strony był kiedykolwiek ograniczony - chyba że usługa była nieopłacona na czas.

 

A jeśli chodzi o ceny to teraz patrzę że sa jakieś śmieszne ale to tylko promocje, proszę doczytać dokładnie albo dowiedzieć się na infolinii ile usługa kosztuje rocznie.

 

Ja wiem, że niektórych boli brak cPanelu do zabawy w samodzielne klikanie ale mi on nie jest potrzebny choć jeszcze kilka lat temu uważałem go za niezbędny, wystarczy ftp i phpmyadmin

Może niech kolega @zeus89 napisze czego oczekuje i jakie ma wymagania to łatwiej będzie pomóc bo tak jak mówiłem, u mnie zawsze wszystko działa.


(YoJoe) #6

10 lat temu slaskdatacenter i livenet nie miało jeszcze ze sobą nic wspólnego.

Temu pierwszemu najwięcej się oberwało po fuzji za psiakość tego drugiego :wink:

 

W kwestii panelów zarządzania jestem zwolennikiem autorskich rozwiązań. Mnie mierzi setka opcji w DA/Cpanel, przy czym najzabawniejsze było gdy część z nich nie jest wspierana i zwyczajnie nie działa. Progreso w tej kwestii ma świetne, własne rozwiązanie, w porównaniu do którego panel w home jest tak intuicyjny jak wypełnianie PIT37 :wink:

 

Niestety, jakkolwiek ty miałeś szczęście z Wordpressem, tak ja reprezentujący obóz Joomla miałem ciężkie chwile z możliwościami platformy homepl

Generalnie unikam korpohostingów. U takich max 4.592717% danego zasobu oznacza dokładnie tyle i ani tysięczną część procenta więcej i żadna gadka na ten temat nie ma racji bytu.


(dr.boczek) #7

Zależy co komu pasuje. Szkoda że autor wątku milczy:)

Czytałem trochę o Home.pl i rzeczywiście ludzie narzekają ale ja złego słowa nie mogę powiedzieć bo się ani razu nie zawiodłem.

Nie oznacza to oczywiście że Home jest najlepszy ja tam uruchamialem już Joomla, drupal, opencart, Typo3 i kilka swoich rozwiązań opartych na kohana3. Nikogo nie namawiam i mam gdzieś jeszcze Działające strony na slaskdatacenter z którymi chyba nie ma problemu bo od roku właściciele nic nie zgłaszają.


(maew) #8

Nie widzę żadnego powodu by korzystać z home.pl skoro na rynku są dużo tańsze i dużo lepsze usługi...A tym bardziej za granicą.

Home irytuje mocno swoim spamem, mam u nich tylko domenę com (swoją droga żeby tam zastrzec dane we whois to trzeba specjalnie do nich pisać - w hekko jest to z automatu) i już drugiego dnia zaczeli wydzwaniać do mnie czy nie chciałbym hostingu - Ż E N A D A !

 

Dużo lepsze jest hekko z tych polskich a do vpsów np. ultimahost. A jeśli chodzi o zagraniczne to tu już wybór jest dużo większy i ogólnie polskie firmy nie mają szans.


(YoJoe) #9

Nie osądzaj pochopnie zastrzegania danych prywatnych we whous dla domen .com

Ta opcja stała się w tym roku płatna a jej koszt zaczyna się od 6$ i dotyczy każdego rejestratora, nie tylko home.

Poczekaj do końca okresu abonamentowego i jeśli masz ukryte dane w swojej domenie .com, a się zdziwisz z pierwszym mailem od hekko.

Albo i dodatkowym rachuneczkiem :slight_smile:

 

Natomiast spam reklamowy jest mocny u każdego "topowego" operatora.

Promocje za 0-1pln czy 99% rabat z niczego się nie bierze i ktoś za to musi wybulić w późniejszym czasie :wink:

 

 

Co do zagranicznych firm, może polskie dla Ciebie nie mają szans, ale firm nie interesuje dumpingowa cena tylko dobre wsparcie w rodzimym języku.

Nie łamaną angielszczyzną dukaną przez indyjczyka :wink:

Pzoa tym, 3-5$ mies. - co jest średnią ceną najtańszych kont współdzielonych u zagranicznych hostingodawców - jest dwukrotnie droższe niż w sporej ilości porządnych, polskich hostingów.


(Forrest77) #10

Jak dla mnie to zdecydowanie za droga oferta. Jest dużo lepszych i tańszych.


(system) #11

do poczytania:

http://www.webhostingtalk.pl/opinie/opinie/