utorrent przesłał w pewnym momencie wysyłać pakiety - pojawiła się informacja o zamkniętym porcie.
Mam Horizon od UPC. Wcześniej wszystko działało, sprawdzałem ustawienia norton internet security ale nie pomogło.
Wyłączyłem na chwilę firewall w horizonie i od razu wszystko z utorrentem było ok. Nie chcę jednak wyłączać firewalla w Horizonie dla jednej aplikacji.
Poczytałem w sieci, próbowałem zrobić port forward ale to nic nie pomaga. Zrobiłem to tak jak użytkownik tego forum (zmieniając oczywiście ip), zaś w polach public port range oraz target port range wpisałem numer wybranego portu i go powtórzyłem, tj. przykładowo 10500-10500 - był to oczywiscie port wskazany w utorrencie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3122448.html
Nie mam pojęcia co zrobić. W pierwszej kolejności obstawiałem, że jest to problem związany z przejściem na windowsa 10 ale wygląda na to, ze jednak z Horizonem (skoro wyłączenie tam firewalla rozwiazuje problem).
Wejdź w ustawienia routera i pokaż proszę zakładkę z parametrami połączenia (CM Software information, czy jak to się tam zwie u Ciebie). Tam powinno być coś na zasadzie: CM IP Address itd.
Chciałem zaktualizować swoją wcześniejszą wypowiedź - przestał działać battle.net (jeszcze dwa dni temu wszystko było dobrze) z komunikatem “Nie mogliśmy skontaktować się z serwerem, aby cię zalogować”.
Zrobiłem analogiczny test jak w przypadku utorrenta - wyłączyłem firewalla Horizona (options -> advanced -> firewall protection) i wtedy nie ma najmniejszych problem z battle.net
Zrestartowałem Horizona ale nie przyniosło rezultatu - > jak tak dalej pójdzie, to jutro będę musiał pisać posta z innego komputera
Nie potrafię znaleźć związku między własnymi działaniami (a właściwie ich braku - nie zmieniałem de facto żadnych opcji Horizona).