Horizon i przekierowanie portu


(Remind) #1

Witam,

mam następujący problem:

utorrent przesłał w pewnym momencie wysyłać pakiety - pojawiła się informacja o zamkniętym porcie. 

Mam Horizon od UPC. Wcześniej wszystko działało, sprawdzałem ustawienia norton internet security ale nie pomogło. 

Wyłączyłem na chwilę firewall w horizonie i od razu wszystko z utorrentem było ok. Nie chcę jednak wyłączać firewalla w Horizonie dla jednej aplikacji. 

Poczytałem w sieci, próbowałem zrobić port forward ale to nic nie pomaga. Zrobiłem to tak jak użytkownik tego forum (zmieniając oczywiście ip), zaś w polach public port range oraz target port range wpisałem numer wybranego portu i go powtórzyłem, tj. przykładowo 10500-10500 - był to oczywiscie port wskazany w utorrencie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3122448.html

Nie mam pojęcia co zrobić. W pierwszej kolejności obstawiałem, że jest to problem związany z przejściem na windowsa 10 ale wygląda na to, ze jednak z Horizonem (skoro wyłączenie tam firewalla rozwiazuje problem). 

 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. 

 

Pozdrwiam,


(bachus) #2

Wejdź w ustawienia routera i pokaż proszę zakładkę z parametrami połączenia (CM Software information, czy jak to się tam zwie u Ciebie). Tam powinno być coś na zasadzie: CM IP Address itd. 


(Remind) #3

CM Software Information

Standards Compliancy DOCSIS 3.0

Software Version 2.9.11

Hardware Version DMC7002KLG

HFC MAC Address A0:C5:62:…

Gateway Serial Number A0C562…

Installed Certification Installed

System Uptime35 day(s) 14:39:45

Network Access Allowed

CM IP Address 10.242…

 

CM Connection Information

Connectivity State SYNCHRONIZED

Boot State Normal

Security Enabled

CM IP Address 10.242…

CM Lease Time7 day(s) 00:00:00

CM Lease Expiration 2016-08-14 04:06:31

System Time 2016-08-08 09:10:32

 

 

Jeżeli coś jeszcze będzie potrzeba, to proszę o info, odpowiem w drugiej części dnia. 

Pozdrawiam.


(Remind) #4

Chciałem zaktualizować swoją wcześniejszą wypowiedź -  przestał działać battle.net (jeszcze dwa dni temu wszystko było dobrze) z komunikatem “Nie mogliśmy skontaktować się z serwerem, aby cię zalogować”.

Zrobiłem analogiczny test jak w przypadku utorrenta - wyłączyłem firewalla Horizona (options -> advanced -> firewall protection) i wtedy nie ma najmniejszych problem z battle.net

Zrestartowałem Horizona ale nie przyniosło rezultatu - > jak tak dalej pójdzie, to jutro będę musiał pisać posta z innego komputera :wink:

Nie potrafię znaleźć związku między własnymi działaniami (a właściwie ich braku - nie zmieniałem de facto żadnych opcji Horizona). 

 

Pozdrawiam,