Hosting pod blog na Wordpress

Witam,

Planuję na nowo zacząć historię z blogowaniem - jako że będzie tam nie tylko o technologi, postanowiłem nie blogować na DP.
Wiadomo - początek, więc chciałbym ‘‘czym taniej tym lepiej’’, jeśli mi się spodoba, a i czytelność będzie, to pójdziemy krod dalej.
Biorę pod uwagę dwie firmy: jedna to exone, druga to 1&1, ale jestem otwarty na inne propozycje.
Domena będzie w OVH.

PS. Wymagań nie mam właściwie żadnych, może za wyjątkiem bazy dancyh minimum 2GB. Nie znam się na tym kompletnie, więc proszę o personalne opinie.

Pozdrawiam :wink:

Poczytaj opinie o 1&1 i odrazu ograniczysz wybór :smiley: . Chyba, że oczekujesz też jakiś propozycji.

ale jestem otwarty na inne propozycje.

Sorki, musiałem nie doczytać. Z własnego doświadczenia niewiele mogę polecić, a nie lubię bazować na opinii innych. Ja używałem i nadal jeszcze używam tylko usług hostingu współdzielonego w jednej firmie, później przesiadłem się na własny serwer więc nie ma porównania. Jednak uważam, że firma ma dość dobrą jakość usług, przy czym z supportu nigdy nie korzystałem bo zawsze wszystko sam robiłem a problemów technicznych z usługą nie było. Zważywszy na cenę to jakość jest adekwatna a nawet lepsza do ceny, nie wiem tylko jak się to ma z nowymi pakietami bo ja mam stary pakiet chyba sprzed 7 lat. Firma o której mówię to proserwer, myślę, że jak na początek jest to dobry wybór w stosunku do ceny. Zerknąłem na obecną ofertę i nawet pakiet za 4 zł z groszami spełniłby Twoje potrzeby.

1 polubienie

@Fizyda
Dzięki za odpowiedź.
Już byłem na etapie wypełniania danych, jenak wymagają polskiego numeru telefonu, a ja niestety w Polsce nie mieszkam.
Myślę, czy ich trochę nie oszukać i nie podać numeru do kogoś z rodziny, a nie wyrazić zgody na otrzymywanie sms’ów. Taki myk :wink:

Jeśli mówisz o tej firmie którą poleciłem to nie pamiętam czy sam podawałem numer, to było zbyt dawno temu :stuck_out_tongue: .