HP Deskjet IA 3515 - skanowanie do komputera nie działa

Witam

Od niedawna jestem w posiadaniu urządzenia 3w1 HP Deskjet Ink Advantage 3515 z WiFi i mam pewien problem. Otóż, urządzenie to jest połączone w sieci domowej do routera (Netia spot) i generalnie jest wyszukiwane przez komputer, można drukować itd., ale nie działa skanowanie zdalne (np. z menu drukarki lub z oprogramowania na laptopie, działa tylko przez przeglądarkę po wpisaniu adresu IP drukarki w sieci), pokazuje komunikat mówiący iż urządzenie nie zostało wykryte. Próbowałem już różnych ustawień, kombinacji, odświeżałem IP poprzez oprogramowanie na laptopie, ale w dalszym ciągu pojawia się ten problem. Nie chcę porad typu “połącz kablem USB i po sprawie”, bo drukarka ma działać w sieci na dwóch laptopach, nie może być tak, że jeden jest non-stop włączony (od tego jest WiFi, prawda?). Ktoś, coś, jakaś rada?

Dodane niedziela, 30 grudnia 2012, 14:32

Nieważne już :wink:

Problem rozwiązałem, trochę w sposób, w jaki nie chciałem, ale okazało się, że drukarka może jednocześnie pracować na USB i w sieci, więc nie ma problemu. Temat do zamknięcia :slight_smile: