HP DeskJet Ink Advantage 3785 - skanowanie przestało działać po aktualizacji z Win 10 do Win 11

Tak jak napisane w tytule. Próbowałem zeskanować bardzo ważny dokument urzędowy, ale program HP Scan twierdzi, że nie wykryto urządzenia. Aplikacja HP Smart twierdzi, że funkcja skanowania jest niedostępna, podczas gdy na Windowsie 10 normalnie skanowałem. Drukowanie działa normalnie. Próbowałem przeinstalować sterownik, ale zaginęła płytka, więc sterowniki brałem z internetu z oficjalnej strony HP. Nic to nie dało. Skanowanie nie dość, że nadal nie działa, to nawet przestało być dostępne w asystencie drukarki. Nie wiem co mam robić. Czy powrót do Windowsa 10 to naprawdę jedyna opcja wyjścia z tej sytuacji? Nie ma innego rozwiązania?

Update: Wszedłem w HP Print Scan and Doctor i wybrałem opcję „Naprawa skanowania”. Program twierdzi, że pełne oprogramowanie nie zostało zainstalowane.

A poprzez „Faksowanie i skanowanie w systemie Windows” skan idzie, ta aplikacja widzi urządzenie? Windows 11 instalowałeś od nowa czy robiłeś update z 10? Na stronie HP jest oprogramowanie zarówno pod Windows 10 jak i Windows 11. Instalowałeś to pod 11?

Nie widzi urządzenia. Update z 10. Instalowałem pod 10 bo nie zauważyłem możliwości zmiany systemu operacyjnego.

Wszystko się udało. Sterowniki pod Windows 11 zostały zainstalowane i skanowanie działa

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.