HP DeskJet Ink Advantage 4535 - druk dwustronny

@anon41799040 Brak dostępnych aktualizacji.

W zakładce układ masz opcje dupleksu. Jest to trwałe ustawienie - domyślnie drukarka nie używa dupleksu - chyba, że się zaznaczy druk dwustronny (wtedy korzysta z predefiniowanego trybu dupleksu)

Wtedy też używałeś Windowsa 10?

Rozumiem, że w konfigurowaniu ustawień drukowania jest tylko to, co na ekranie?

Drukarka podłączona po sieci (jeśli tak, to w jaki sposób) czy przez USB?

Podłączona po WiFi jak zawsze i działało.

Ciekawostka. Mam nowy komp, zainstalowałem prawie to samo co na laptopie, zainstalowałem także program do obsługi drukarki i… na kompie drukowanie dwustronne automatyczne działa bez problemu, a na laptopie się zjeCHało.

Będę wieczorem miał czas to sprawdzę jeszcze raz co tam się mogło popierniczyć.

Może więc wywal sterownik, restart, a następnie ponowna instalacja i konfiguracja?

Już tak robiłem. Teraz też tak zrobię, ale przy okazji wyczyszczę rejestr i pozostałe (jeśli zostają) pliki - Revo Uninstaller.

Dam potem znać czy pomogło… powinno teoretycznie.

Ja tam mam wszędzie “drukowanie ręczne” i ustawienie jak pisałeś powoduje to co pisałem. Nie drukuje się z automatu dwustronnie tylko muszę sam kartki potem włożyć do pojemnika.

Tak. Wszędzie Windows 10.

Tylk oto co na screenie.

Przeglądałem chyba wszystkie konfiguracje, właściwości i ustawienia drukarki i nigdzie nie ma możliwości zmiany ręczne na automatyczny duplex.

Działało… zrobiłem format bo brat coś namieszał a przy SSD to chwila tylko. Zainstalowałem sterowniki HP i psikus… tutaj teraz też mam brak automatycznego duplexu przy drukowaniu.

Próbowałem i niestety nic nie pomogło.

Nawet drukarkę resetowałem serwisowymi sposobami.

Chyba coś Windows namieszał. Bo jak inaczej… chyba, że gdzieś jeszcze jest jakaś tajemnicza opcja.

A jaki masz build Windowsa?

1 polubienie

@Dimatheus Wersja 10.0.17763 Kompilacja 17763

EDIT
Coś stary jest, głupi MS. Pobieram najnowszą wersję za pomocą ich aktualizatora.

No właśnie. Zobaczymy, czy coś to zmieni. A na innych komputerach jest jakaś nowsza wersja?

1 polubienie

Niestety nadal nic. Dziwne.

No to trudno. Będzie zabawa.

  • A po aktualizacji próbowałeś jeszcze raz przeinstalować sterowniki?
  • A próbowałeś na czas testów podłączyć się pod drukarkę przy pomocy portu USB?
1 polubienie

Taki i bez efektów.

Nie, spróbuję wieczorem.

Zrobiłem…

Musiałem dodać na nową drukarkę, zmieniłem w czasie kreatora na dokładnie mój model i wybrałem nazwę drukarki bez “Sieć”. Nadal działa po WiFi, ale drukuje jak trzeba.

Screenshot_2

Czyli system błędnie wykrywał drukarkę jako taką, która dupleksu automatycznego nie ma…

Niby to samo, a jednak nie to samo… różnice tylko miedzy “(sieć)” i “0”.

Widocznie któraś z drukarek w serii 453x nie miała automatycznego duplexu i stąd takie przekłamanie dla całej linii.

Jak Ci się udaje wywalczyć bezprzewodowe drukowanie z duplexem? Również walczę ze swoją 4535. Faktycznie jest tak, że wybierając drukarkę w sieci, duplex automatyczny jest niedostępny, natomiast po podłączeniu drukarki kablem USB i dodaniu jej, pojawia się duplex ale niestety działa on tylko po kablu. Gdy odłączam kabel, drukarka widnieje już offline, natomiast online pozostaje tylko ta na WiFi (bez duplexu).

Próbując na nowo dodać drukarkę wyszukuje są ją poprawnie, jako model 4535 ale w momencie instalacji i po dodaniu już jest 4530 series (sieć) :confused:



Hej,

A spróbuj w zainstalowanej drukarce przez USB tylko we właściwościach podmienić port na sieciowy. Tak jak na filmie s z tą jednak różnicą, że najpierw dodajesz nowy port na adres IP drukarki sieciowej.

https://www.tp-link.com/pl/support/faq/929/

Pozdrawiam,
Dimatheus

Pardon, że odgrzewam taki stary temat, ale walczę z tym dupleksem już od jakiegoś czasu. W jaki sposób dodałeś drukarkę tak, że miałeś do wyboru dokładnie taki typ 4535? Czy przez standardową opcję dodaj drukarkę w Windows czy użyłeś jakiegoś narzędzia HP. Jakie instalowałeś wcześniej drivery / programy od HP? Ja mam na liście tylko 4530 i oczywiście dupleks nie działa.