HP deskjet k209a problemy z zamiennikami tuszu

Witam.

Na początku chciał bym napisać że nie znalazłem na forum podobnego tematu. Jeżeli takowy jednak jest zakopany w odmętach forumowej głębi, proszę o podanie tu linka do tego tematu i usunięcie po kilku dniach treści tego wątku.

Mój problem zaczął się niedawno. Drukarkę HP przedstawiona w temacie mam od dwóch lat i wcześniej nie było z nią większych problemów. Zawsze kupowałem tusze oryginalne i ich wymiana nie sprawiała problemów ani mnie, ani sprzętowi. Ostatnimi czasy postanowiłem że kupię zamiennik. Znajomy informatyk polecił mi Blackpoint’a. Nie dość że tuszu miało być więcej to jeszcze podobno nie miał on sprawiać żadnych problemów. Gość w sklepie powiedział żeby nie zwracać uwagi na komunikaty o braku tuszu.

Tak też zrobiłem. Wsadziłem toner i na tydzień zostawiłem drukarkę nieużywaną. Problemy zaczęły się kiedy postanowiłem coś wydrukować. Okazało się, że drukarka w ogóle nie widzi zamiennika, przedstawiając poziom tuszu jako nieznany. Drukowanie tekstów jest niemożliwe, kartka po prostu przechodzi przez drukarkę i wychodzi biała jak śnieg.

W sieci znalazłem tylko poradę aby zresetować kartridże ale nigdzie (nawet w instrukcji urządzenia) nie ma napisane jak to zrobić.

Może ktoś miał podobny problem? Jeżeli tak to proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Toner nie równa się tuszowi to primo .Toner drukarki laserowe ,Tusz drukarki atramentowe. Sprawdź czy w opcjach masz wyłączone ostrzeżenia o niskim poziomie tuszu.Kalibrowałeś w sterownikach po wymianie tusze? .Jest tam taka magiczna opcja jak “wymieniałem tusze” .Gdy wychodzą białe kartki może też być błąd głowicy .Od siebie doradzam nie używać zamienników firmy blackpoint,doktorTusz sick .ActiveJET bo to śmieci klepane na kolanach .

A do twego pytania .Resetuje się w sterowniku .START-> Panel Sterowania->Drukarki i Faksy -> HP Deskjet K209A prawym właściwości -> zarządzanie atramentem -> przycisk “wymieniłem tusz” .Kalibracja ,czyszczenie i drukujesz.Jak nie pomoże zmień tusze .

Pozdrawiam

Witam!

Miałem ten sam problem. Kupiłem w “Morele” ten sam zamiennik. Po założeniu, kalibracji, stronie testowej wszystko było ok. Do czasu. Po dwóch dniach nieużywania drukarki, próba wydruku kończyła się wypuszczeniem czystej kartki. Po wypłukaniu dysz wszystko wróciło do normy, ale znowu do momentu, dłuższego nieużywania drukarki. Po kilku razach zrezygnowałem z zamiennika i wróciłem do oryginału HP. Myślałem, że kupiłem przeterminowany tusz. Na szczęście oryginalne tusze nie są bardzo drogie.

Pozdrawiam.

Dobrymi zamiennikami są firmy PriNTE działają jak na oryginałach.Kwestia kto co lubi.Jak ktoś potocznie je przy drukarce to i oryginał nie pomoże .Drukarka raz na rok powinna być porządnie przeczyszczona .Jeśli ktoś nie chce nic zepsuć niech zabierze do serwisu .

Drukarka była zupełnie nowa. Miała może ze dwa miesiące.

Wymień Tusze na inny zamiennik