HP EliteBook 8460p z WIN10 się zawiesza


(doministry) #1

Witam. Jak w temacie.
HP EliteBook 8460p
Windows 10 (upgrade z Windows 7)
System generalnie działa poprawnie.
Bardzo rzadko jednak komputer się wiesza, po prostu się freezuje.
Wymaga wtedy restartu przyciskiem zasilania. Menadżer zadań w tej sytuacji też nie działa.
Gdzie w systemie mogę sprawdzić co się stało? Przyczynę?
System nie wyświetla żadnych komunikatów w tej sprawie.


(mark1a) #2

wejdź do dziennika zdarzeń, wszystkie problemy z komputerem są tam zapisywane…


(Astor44) #3

Warto na uruchomionym systemie, póki się nie zatnie, uruchomić: https://www.dobreprogramy.pl/CrystalDiskInfo,Program,Windows,27691.html
Może być wersja portable i pokazać tutaj zrzut okna tego programiku.


(FadeMind) #4

Sprawdź temperatury sprzętu. Test pamięci (Memtest), Test powierzchni dysku (MHDD).

Dodatkowo stwórz raport z FRST według instrukcji: Raport obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool

W związku z tym przenoszę temat do działu bezpieczeństwo. Pozdrawiam!

@doministry


(doministry) #5

Dzięki za odpowiedzi!!!

Tu screen z CrystalrDisk


(doministry) #6

Dzięki. Niestety nie wiem jak wykonać powyższe operacje…


(doministry) #7

W dzienniku zdarzeń widzę jakieś ostrzeżenia i błędy ale czegoś takiego jak freeze systemu nie ma…

Przykłady:
-Usługa autokonfiguracji sieci WLAN wykryła ograniczenie łączności podczas resetowania/odzyskiwania karty.
Kod: 2 0xDEADDEED 0xEEEC

-Lokalny adapter nie obsługuje funkcji Bluetooth Low Energy.

-Zgodnie z ustawieniami uprawnienia właściwe dla aplikacji nie jest udzielane uprawnienie Lokalny Aktywacja do aplikacji serwera COM z identyfikatorem klasy CLSID
{8D8F4F83-3594-4F07-8369-FC3C3CAE4919}
i identyfikatorem aplikacji APPID
{F72671A9-012C-4725-9D2F-2A4D32D65169}
użytkownikowi ZARZĄDZANIE NT\SYSTEM o identyfikatorze zabezpieczeń SID (S-1-5-18) z adresu LocalHost (użycie LRPC) działającemu w kontenerze aplikacji o identyfikatorze SID Niedostępny (Niedostępny). To uprawnienie zabezpieczeń można modyfikować przy użyciu narzędzia administracyjnego Usługi składowe


(Astor44) #8

Wydaje się, że twardy dysk jest sprawny i nie jest przyczyną tych zacięć systemu.


(doministry) #9

Czyli coś pozytywnego…
Czy to może być konflikt grafiki z Win10?


(mark1a) #10

pobierz najnowsze sterowniki do laptopa.


(doministry) #11

Ale masz na myśli update z poziomu Menadżera Urządzeń?