HP LaserJet 3015 problem ze skanowaniem , bądź drukowaniem

Wymieniono mi kompa w pracy. Na drugi dzień użytkowania okazało się, że jest problem ze skanowaniem oraz drukowaniem.

Zazwyczaj nie drukuje od razu ,trzeba kilka razy wyłączyć drukarkę i włączyć ponownie. Pokazuje się ikonka w trayu i tam pokazuje chmurkę z błędem(nie pamiętam jakim :frowning: ) .Podczas skanowania pokazuje się na chwilę okno skanowania i znika.Po resecie drukarki wywala błąd że urządzenie jest zajęte. I tak w koło.

To jest klucz do rozwiązania problemu, szklanej kuli brak.

Drukarka podpieta przez USB czy poprzez sieć ??

Drukarka podpięta przez USB , a co do chmurki to jest komunikat ,że wydruk mnie powiódł się i należy kliknąć w chmurkę w celu rozwiązywanie problemów czy coś takiego.

odinstaluj sterowniki od drukarki i zainstaluj na nowo.

Sprawdź czy działa usługa Bufor wydruku

start>uruchom>services.msc