Hp Photosmart 8050 - nie widoczna dla kompa


(Djmac) #1

Witam, problem jest taki : podlaczam drukarkę pod usb - niby wykrywa ale po zainstalowaniu sterownikow nie ma jej wcale w systemie - dzieki czemu nic nie mozna wydrukowac - da sie jedynie z karty pamieci wlozonej do drukarki jakies fotki...

drukarka drukuje testowa strone po wejsciu w opcje na niej itd. czyli wssio dziala procz tego ze jej nie ma w systemie....

co się moglo stac i co zrobic zeby to naprawic ? :?


(adam749) #2

Spróbuj podłączyć pod inny port USB.


(system) #3

Może nowsze sterowniki - Vista ?


(Djmac) #4

Pod inne usb probowalem to samo - inne drukarki i wsio pod USB wykrywa bez problemów, system Xp


(Clank) #5

Najpirw zainstalluj stery. Podłącz kabel dopiero po ponownyum uruchomieniu komputera, kiedy system się załaduje, wtedy wykryje sprzęt. Też tak miałem zawsze z moją drukarką Hp niezależnie, czy był to Xp, czy Vista :slight_smile:


(Kolmar) #6

Jedyne wyście to dodać drukarkę ręcznie.


(Djmac) #7

tak tez probowalem - jest urzadzenie niby ale jak probuje przez nie drukowac nic sie nie dzieje - tak jakby bylo wysylane do niego i pokazuje blad... wykrzyknik na drukarce na pasku start i koniec...

hmm moze zle troche okreslilem swojego posta - chodzilo mi o to ze komputer jakby nie wysyla czy tez nie komunikuje sie z drukarka...


(Lukaszalewski) #8

To może kabel? To takie oczywiste, że się o tym zapomina... sam kiedyś tak miałem.


(Djmac) #9

kabel tez zmienialem i na jednym i na drugim inna drukarka w 100% dziala... mi sie wydaje ze to cos z drukarka moze byc .... tylko co ?

z karty pamieci nomalnie durukuje, z opcji w drukarce stona testowa leci... ale z systemu nic... :confused:


(Lukaszalewski) #10

Może port drukarki jest sypnięty? Bo skoro z kart drukuje to nie jest to raczej uszkodzenie mechaniczne.

Kiedyś na stronie HP był chat online z ich specjalistą sam kiedyś z tego korzystałem, może spróbuj z nim pomówić...


(Djmac) #11

tyle ze pewnie bedzie eng ;/ a ja za bardzo nie jestem specjalista w innym jezyku niż polski :slight_smile:


(Lukaszalewski) #12

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docu ... 〈=pl mam nadzieję, że zauważysz... Specjalista jest Polakiem bynajmniej mój był hehehe :slight_smile:


(Djmac) #13

tyle ze jak wpisze swoj model drukarki to jest po ang... jutro sprobuje.... bo dzis nie urzeduja tam


(Lukaszalewski) #14

A co tam model seria się liczy. Mojego modelu Photosmarta też nie było była tylko seria. Poza tym o problemie takim jak ten powinni wiedzieć bez względu na model!

No tak jutro jutro :slight_smile:


(Djmac) #15

https://wimpro3.cce.hp.com/ChatEntry/Ch ... g=pl&cc=pl :smiley: jest cień nadziei że sie z kims tam dogadam :wink:


(Kolmar) #16

Aby wykluczyć wadę drukarki (uszkodzenie portu komunikacyjnego) proponuję spróbować wydrukować coś pod innym systemem np. linuksem.


(Djmac) #17

proba pomocy technicznej po moich wiadomosciach do obslugi technicznej skonczyla sie poki co ich niewiedza...bo niby ja rozlaczylo z czatu....

proba druga trwa...


(Lukaszalewski) #18

Nie zrażaj się czasem oczekiwania. Ja pamiętam, że też długo to trwało a opóźnienia jakie pomiędzy poszczególnymi wiadomościami...


(Djmac) #19

nawet nie doczekalem sie pomocy... nie odpowiadaja...pokazuje ze polaczone z czatem i imie tego pomocnika ich i dupa... uciekaja pokolei... 4 razy probowalem