Hp recovery, jak odzyskać system


(helmutkol) #1

Witam, dostałem laptopa hp-probook 6560b, obecnie na nim jest Win7 x64, chciałem przywrucić go do stanu początkowego z partycji recowery lecz każda kompinacja wejscia do recovery przez F11 nie działa,
Na dysku są partycje 1) zdrowy(system)-300mb, 2) C-zdrowy (rozruch,plik stronicowania)-450Gb, 3) hp_recovery -16Gb, 4) hp_tools - 5Gb…

pod win7 brak oprogramowania hp recowery do przywrucenia. na dysku hp recovery jest 13,1bg zajetego… Jedynie co jeszcze mi sie udało wyodrebnic po uruchomieniu hirens boot plik z partycji hp_recovery _ hpfactory.wim . Czy ktoś coś pomoże w odyzskaniu oryginalu systemu ???


(Astor44) #2

To może byś zainstalował najpierw: http://filehippo.com/pl/download_hp-recovery-manager/


(helmutkol) #3

heh ta rozwiazanie poszlo na pierwszy rzut ale lipa zawsze czegoś brakuje do uruchomienia, dzip32.dll, harddisk.dll, prrc.dll, jak sciagnelem te pliki i wrzucam do C:/Windows/SysWOW64. to i tak sie hp recowery nie uruchamia


(JNJN) #4

Może dysk uszkodzony?

Najnowszy HD Tune Pro 5.70 zakładka health i wrzuć tu cały screen smart dysku.

Zamiast recovery, pobierz W7 SP1 64 + klucz z naklejki pod spodem laptopa.


#5

Daruj sobie przywracanie z Recovery. To nie system, tylko śmietnik.
Pobierz DoubleDriver na swój komputer. Wykonaj kopię zapasową sterowników.
Wykonaj czystą instalację systemu. Przywróć sterowniki za pomocą DoubleDriver. Pobierz aktualizacje.
Będziesz bardziej zadowolony.


(helmutkol) #6

Jak by to był laptop osobiście mój na własność to wywalił bym wszystkie partycje założył 2-3 na nowo wgrał w7 na czysto i tak jak piszecie byłbym zadowolony, lecz laptop jest szwagierki i puki jest możliwość to chciałbym jej oddać w stanie fabrycznym,… co do seriala win7 z nalepki to nie ma… hd tune nie wykazuje ostrzezen wszystko jest w statusie OK


#7

A jakie ma to znaczenie, do kogo należy laptop?
Jak jej oddasz zamulonego fabrycznym oprogramowaniem laptopa, to jeszcze bratu narobisz krzywdy (jakiś szlaban dostanie, albo co) :stuck_out_tongue:

Jeżeli musisz mieć już fabrykę na tym komputerze, to poszukaj na internetach obrazów ISO z oryginalnymi systemami. Nagrasz obrazy (z reguły 2-3 płyty DVD) i zainstalujesz tak, jak fabryka.


(JNJN) #8

Zobacz pod akumulatorem lub był bez systemu i ma wgrany nie oryginał.

To wrzuć ten screen.


(helmutkol) #9


(JNJN) #10

Dysk OK.

Edit:

Wygląda na upadek laptopa? wysoki parametr BF.


(helmutkol) #11

Cytat: JNJNEkspert
Zobacz pod akumulatorem

Prawda pierwszy raz spotkałem sie z serialem pod akumulatorem, problem rozwiązany czysta instalka + serial = legalny system :stuck_out_tongue: i to bez śmieci HP, Dzięki za pomoc