Html edycja wszystiego naraz

witam

mam takie pytanie: ostatnio zabrałem się za robienie strony w html’u ale jestem dopiero początkującym. mam taki problem, używam programu: 1st Page 2000, i nie wiem czy coś takiego jest możliwe jak: gdy edytuję główną stronę czyli index.htm i np zmieniam czcionkę itp to jak zrobić żeby przy kolejnych podstronach, gdzie jest dużo tego samego co w index.htm, nie zmieniać znowu tego samego, tylko żeby jakoś automatycznie się zmieniło?

Proponuję zbudować stronę na stylach css.

A tak nawiasem mówiąc to w tych czasach zbudowałbym stronę korzystając z systemów CMS, a nie bawił się w przestarzały HTML.

Przestarzały HTML… Dobre xP Niech wszyscy przestaną się przejmować czymś takim jak HTML :wink: Jakakolwek strona wykorzystuje html, więc może jednak lepiej jak ludzie próbują coś własnoręcznie zrobić bo dojdzie do tego że prawie nikt nie bedzie znał HTML i zostanie opierać się jedynie na stworzonych kiedys CMS’ach xP

Idziemy w kierunku udoskonalenia sieci, HTML jest bardzo prostym językiem do stron, pełnym ograniczeń.

W sumie zależy co chcemy mieć na stronie, ja kiedy prowadziłem pewien serwis w języku HTML zawsze się gubiłem…

LOL, może prosty jest, ale na nim opiera się każda strona, nawet jeżeli tworzona jest w PHP czy oparta na CMS’ie :roll:

Tak jak wspomniano wcześniej, musisz się rozeznać w sprawach CSS. Kursów w sieci jest mnóstwo.

Trzeba pamiętać, że HTML już nie służy do formatowania, a tylko do wstawiania elementów. Resztę odgrywa przeważnie CSS.

“LOL” więc zbuduj bardziej rozbudowany serwis korzystając z języka HTML. Powodzenia

Mylisz pojęcia. CMSy także korzystając z HTMLa i CSS. Kod PHP zawarty w nich, generuje właśnie HTML, który est zrozumiały dla przeglądarki, więc możesz np czytać aktualności na Onecie, a zaraz obok oglądając obrazki - wszystko zostało wstawione przy pomocy HTML, który wygenerował dany skrypt w PHP.

MWD , to spróbuj zrobić jakąkolwiek stronę zupełnie nie używając HTML :wink: