Huawei p9 inny kolor! Pomocy!

Mam problem ponieważ zamówiłem w Plusie telefon Huawei p9 kolor silver. Telefon jest wzięty na firme na abonament. Niestety dostalem tel w kolorze grey. Złożyłem reklamacje ale ją rozpaczono negatywnie.
Moje pytanie polega na tym czy nie bedzie problemu z tym że sprzedam telefon a rate będe spłacał. Może jest ktoś kto chciałby się zamienić na kolor mystic silver. Telefon jest nowy pudełko jest otworzone ponieważ sprawdzilem tylko kolor.

Operatora nie interesuje co robisz z telefonem a nawet kartą SIM, masz płacić za comiesięczną fakturę.
Co do sprzedaży telefonu, to może się przyczepić ewentualnie tylko Urząd Skarbowy (mało prawdopodobne, ale możliwe w przypadku jakiejś kontroli)

Chyba “rozpatrzono”?
Jakie było uzasadnienie odrzucenia reklamacji?

Sorki pisałem na telefonie. Znaczy to jest ciekawa sytuacja bo wszystko było załatwiane przez telefon i ok 3tyg temu była złożona reklamacja ale odpowiedź nie zostala podana. Próbowałem coś załatwić w salonie i wyszło że to oni popełnili błąd. A przy kolejnej próbie rozmowy tłumaczyli sie że decyzja zostala podjeta 2tyg temu ale argumentów nie mogli podac ze względu na brak dostępu do danych

No i stało się. Jeśli nie chcą wymienić na inny kolor to trzeba żyć z tą blizną dalej … :slight_smile: A tak serio - spróbuj napisać do centrali - opisać sytuację - może jeszcze można co nieco w tym zakresie zdziałać, o ile rzecz jasna - nie odpakowałeś całości itp.

Jeśli to zawiedzie, to po prostu sprzedaj telefon, za kasę możesz go spłacić i zakupić nowy :slight_smile:

Zamawiałeś przez neta?? jeśli tak, to oni mają obowiązek przyjąć zwrot telefonu a Ty nie musisz podawać przyczyny… Jeśli upłynęło już to 14 dni to według mnie Twoja reklamacja jest zasadna, w końcu nie dotrzymali warunków umowy, proponuje poradzić się rzecznika praw konsumenta i ponownie reklamować telefon albo faktycznie sprzedać go i kupić w sklepie nowy. W sferisie widziałem różne kolory

Napisał w poście że telefonicznie, ja bym spróbował jeszcze uzyskać pełny powód odmowy reklamacji pomimo nieudanych prób.

Faktycznie, nie zauważyłem… Jeśli tak, to zawierał umowę na odległość, czyli ma prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny…

Poza tym istnieje coś takiego jak niezgodność towaru z umową.
Trzeba jednak zapoznać się z paragrafami jak to wszystko działa w przypadku firm.