IE problem - pilne


(system) #1

moja żona musi dostać się na stronę http://www.ekspert.edu.pl aby tam zalogować się. Niestety już od kilku dni wyświetla mi się komunikat, że nie mam prawa dostępu do strony. Dziwne jest to, że w pracy mogę wejść na tą stronę, a w domu już nie. Jak to dziadostwo odblokować? Dodam, że muszę tam wchodzić przez IE. Gdyby była ppotrzebna jeszcze taka wiadomość, to mój komputer chroni Avast. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.


(sdar) #2

Ja wchodze tam bez problemu.

Rozumiem, ze musisz wejśc tam przez IE ale czy Inne przeglądarki wchodzą na te stronę z twojego domowego komputera czy też nie?


(system) #3

Firefox też nie daje rady. W czym może być problem?


(Irabuntu) #4

Właśnie sprawdziłem u siebie;IE, Opera i Firefox otwierają bez problemu, więc problem tkwi w Twoim komputerze...Nie znam Avasta,może będzie trzeba pogrzebać w jego konfiguracji


(sdar) #5

Jeśli jest komunikat o braku uprawnień do dostepu do strony i inne przeglądarki też nie moga od Ciebie "wejść" to chyba w takim razie to nie wina IE tylko dostępu do strony z Twojego IP. Może coś nabroiłeś (albo ktoś z tego IP) i Cię zablokowali ? slotje5.gif

EDIT

Jeśli byłby to problem komputera to nie byłoby dostępu do strony tylko wyświetliłaby się strona błedu 404 lub coś podobnego. Jeśli jednak po wejściu na stronę wyświetla się komunikat o braku uprawnień to chyba raczej chodzi o blokadę ale może ktoś bardziej światły sie wypowie na ten temat


(system) #6

(sdar) #7

A w jaki sposób łączysz się z internetem? Jaki dostawca?


(system) #8

po kablu


(sdar) #9

:mrgreen:

Ale chodziło mi raczej o to czy jest to np. sieć osiedlowa (lub wręcz blokowa) czy jest konkretny dostawca i czy masz stałe IP ?

Ewentualnie możesz też spróbować napisac maila lub zadzwonić albo do tego Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji itd..., albo do Aurum Studio, które utrzymuje ich serwer i zapytać o ten problem podając dokładną terść komunikatu, który Ci się wyświetla.


(system) #10

sorki, ale zestresowałem sie tą sytuacją. Sieć osiedlowa, mam stałe IP, dostawca to niejaki Metronet


(system) #11

Hehe ja chyba wim w czym problem......wejdz w opcje IE i w prywatnosci daj "akceptuj wszystkie strony" i sproboj wejsc gdy masz WYŁĄCZONEGO Avasta


(system) #12

nie działa :?


(sdar) #13

Proponuje jednak zadzwonić. Czasami ktoś w sieci osiedlowej nabroi a potem blokada obejmuje wszystkich "podpiętych" pod tę sieć.

Najlepiej spróbowac to wyjaśnić bezpośrednio u źródła.

Co dokładnie jest napisane na stronie która Ci sie wyświetla?


(system) #14

Nie masz uprawnień do oglądania tej strony

Możesz nie mieć uprawnień, aby przeglądać ten katalog lub tę stronę przy użyciu podanych poświadczeń.


Jeśli sądzisz, że przeglądanie tego katalogu lub strony powinno być możliwe, spróbuj skontaktować się z witryną sieci Web używając dowolnego z adresów e-mail lub numerów telefonu, które mogą być podane na stronie głównej http://www.ekspert.edu.pl.

Możesz kliknąć Wyszukaj, aby poszukać informacji w Internecie.

Błąd HTTP 403 - Dostęp zabroniony

Internet Explorer

=================================

proszę poprawić tytuł na konkretny

monczkin


(system) #15

To bym radzil.... Tez kiedys nabroilem w sieci MIEJSKIEJ dali bana i cala siec nie mogla wchodzic :stuck_out_tongue:


(sdar) #16

Janon daj już spokój z dziwnymi poradami.

Ping69 Zdecydowanie pozostał Ci bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy. wszystko wskazuje na to, że serwer zabrania Ci wejść do jego zasobów i nic nie pomoże tutaj żadne grzebanie w komputerze i przeglądarkach. Błąd 403 jest opisywany jako:

Tak więc jesteś "zablokowany" i tyle.

PS

Zmień tytuł tematu na bardziej precyzyjny tak jak prosił Cie Moderator :wink:


(system) #17

ale przez kogo ? Wszystkie strony wchodzą normalnie, tylko ta jedna ... Kontaktowałem się już z panią z Eksperta i jedyną poradę jaką dostałem to korzystanie z IE. No ale dzięki za pomoc Popróbujemy jeszcze z dostawcą.

Złączono Posta : 16.03.2006 (Czw) 16:39

problem rozwiązany

po emilu do Metronetu w ciągu dosłownie pół godziny już wszystko działa

a co to było:

Problem tkwił po stronie firmy która obsluguje strone http://www.ekspert.edu.pl. Zmienił się fizyczny adres IP ich serwera i dopiero następuje rozgłaszanie domeny pod nowym adresem.

Niemniej dziękuję wszystkim forumowiczom za okazaną pomoc i dobre chęci Pozdrawiam serdecznie!