IEXPLORE.EXE - przestał działać

IEXPLORE.EXE - przestał działać czyli dość często występuje jakiś problem ze stronami(kartą) (po kliknięciu zamknij strona zostaje otwarta na nowo)

Ale ten problem bardzo często występuje.

Internet Explorer 10

Win7-64 bit

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	APPCRASH

  Nazwa aplikacji:	IEXPLORE.EXE

  Wersja aplikacji:	10.0.9200.16537

  Sygnatura czasowa aplikacji:	512347f7

  Nazwa modułu z błędem:	KERNELBASE.dll

Nie mam żadnych dodatków! Wykonałem polecenie

sfc /scannow
  • nic nie zmieniło

Próbowałeś zresetować ustawienia przeglądarki?

Zresetować? Obecnie jest na domyślnych (chyba, że “coś” przestawiło standardowe ustawienia?)

Jak zresetować ustawienia programu Internet Explorer

Masz zainstalowane wszystkie niezbędne aktualizacje z Windows Update?

1.Tak mam włączone aktualizacje.

  1. Zresetowałem ustawienia (na chwilę obecną nie zaobserwowałem błędu - mam nadzieję, że to rozwiązało już mój problem i późniejszym czasie znów nie ujawni się błąd)