IKO - brak ekranu z informacją o płatności zbliżeniowej

Po zaktualizowaniu Huawei P smart 2019 do androida 10 i EMUI 10 zauważyłem, że podczas płatności za pomocą aplikacji IKO nie pojawia się ekran z informacją o dokonaniu płatności, jej kwocie oraz nazwie podmiotu, u którego ta płatność została dokonana. Czy u kogoś również ten ekran zniknął czy może trzeba go włączyć w ustawieniach IKO albo telefonu?

Sprawdź ustawienia powiadomień.
A wogóle to przeinstaluj aplikację bankową i w razie potrzeby ponownie podepnij apke do konta.
Z aplikacją mBanku miałem to samo. Ale ja dodatkowo formatowałem system, aby już od nowości wszystkie aplikacje były jak należy.

OnePlus 6

Niestety po reinstallu apki IKO nic się nie zmieniło. Przy powiadomieniach w aplikacji wszystko było jak przed aktualizacją.

To jest problem aplikacji IKO. U mnie ten sam problem na OnePlusie 7 po aktualizacji do Androida 10. Co ciekawe PeoPay został zaktualizowany i po płatności pojawia się ekran potwierdzający. w IKO tylko wibracja.

U mnie nie ma nawet wibracji. Pozostaje czekać, aż naprawią to w jakiejś aktualizacji :confused:

Żeby naprawili to trzeba zgłosić.
Mały procent użytkowników Androida ma wersję 10, więc warto samemu się pofatygować.

2 polubienia