Ikonka - Nie da się ukryć


(E Mr Koka) #1

Mam problemik z ikonką widoczną niżej na screenie, poniewarz gdy ją chowam w sposub taki jak na screnie to ona po restarcie komputera powraca. Jak schować tą ikonę aby znikła bezpowrotnie :?:

5b68fbc04708e88b.png


(Kosior6) #2

Aby znikłą bezpowrotnie? No to masz ;]

START -> Uruchom -> services.msc

Znajdz pozycję Centrum Zabezpieczeń kliknij na nią PPM i wybierz pozycje Właściwości. W sekcji Typ uruchomienia kliknij w Wyłączony i w sekcji Stan usługi daj Zatrzymaj.


(E Mr Koka) #3

I po tym zabiegu gdy ukryję tą ikonkę ona juz zostanie ukryta na stałę ?? Bo zrobilem tak jak mówisz ale wylonczylo mi to centrum zabespieczen a mi chodzilo o ikonke sieci O.o


(Kosior6) #4

:lol: Sory xle spojrzałęm, myslałem ze to do centrum zabezpieczeń...

A do tego do chyba hmmm...

Nie mam możlwiości teraz tego sprawdzenia ale chyba to było tak:

Kilkasz na ikonkę tego połączenia PPM->Otwórz połączenia sieciowe -> PPM na tym połączeniu i klikasz na wyłącz :stuck_out_tongue: chyba to tak leciało...;]


(E Mr Koka) #5

Hehe, by było jakbys na antywira zerkną :stuck_out_tongue:

A przy tym wyłączeniu to tak:

356f6d9a460a82e2.gif

:x


(ak6) #6

kosior6 Prawie dobrze ale nie wyłącz a właściwości i odhacz "pokaz ikonę w obszarze powiadomień..."


(E Mr Koka) #7

Mam to odznaczone ale niestety... :confused:


(ak6) #8

A sprawdź inne urządzenia


(E Mr Koka) #9

mam 2 polączenia, neostrade i karte sieciową, a gdy najade na tą ikonkę pisze:

Połączenia lokalne 2

Kabel sieciowy jest odłączony

(Lasinski Jacek) #10

na pewno da się zrobić to w rejestrze, tylko gdzie...


(Himek*) #11

Może zrób tak. Przez menadżera sprzętu wyłącz kartę sieciową , a następnie start/ustawienia/ połączenia sieciowe i WYŁĄCZ połaczenie lokalne.


(E Mr Koka) #12

Trzeba wyłanczac, bo poprostu chcialem ja schować zeby mi nie wyłaziła :slight_smile:


(system) #13

w menadzer urzadzen wylacz ta karte ikonka odrazu zniknie, itak nie uzywasz tej karty to moze byc wylaczona :slight_smile:


(Primoza) #14

ustawienia-połączenia sieciowe-...nazwa połączenia...-pm właściwości- pokaż ikonkę powiadomeń podczas połączenia - odznaczyć offcurse

u mnie tak jest


(De Niro) #15

ta ikonka jest pokazywana, a to dlatego że masz podłączone inne urządzenie typu karta sieciowa (np. zintegrowana) która tworzy dobrowolnie połączenie lokalne.

Aby to wyłączyć, należy wyłączyć urządzenie z menadżera urządzeń lub jak jest zintegrowane to wyłączyć w BIOS'ie.


(E Mr Koka) #16

Oki, żeczywiscie nieurzywam ;] wiec wyłączyłem i jest ok :slight_smile: dzięki za pomoc :smiley: