Ikonka pokazuje brak połączenia, a połaczenie jest?

Witam

Proszę o pomoc, ponieważ już nie wiem jak mam się zabrać za to. Ikonka od połączenia internetu w trayu pokazuje brak połączenia, a połączenie jest? Jak uruchomię usługę “Rozpoznawania lokalizacji w sieci” to działa ikonka, ale wystarczy ze rozłączę połączenie i połączę, to pokaże znowu brak połączenia lub jak uruchomię ponownie komputer. Jak rozwiązać ten problem

2c6651cc2b48287cm.jpg

Jeśli znasz swoją bramę domyślną (adres), to otwórz Start->Uruchom->ping.exe. Wpisz tam: ping xxx.xxx.x.x (twój adres bramy). Jeśli jej nie znasz otwórz Start->Uruchom->cmd.exe. W oknie wpisz: ipconfig /all - spisz bramę domyślną (default Gateway) i spinguj ją. Jeśli pakiety wrócą - raczej jest wszystko ok, albo po prostu internet jest w danym momencie obciążony. Jeśli będzie 100% straty prawdopodobnie połączenia nie ma.

P.S.

Nie wiem gdzie w viście jest “Uruchom”.

PPM na Start -> właściwości -> menu start -> dostosuj -> zaznaczyć “polecenie uruchom”

Usługa ta musi być włączona cały czas, żeby “ikonka działała”. Ustaw jej uruchamianie na automatyczne

Kolego, usługa jest ustawiona automatycznie, nie zakładałbym tematu jeśli by było inaczej.

Chyba nie rozumiesz tematu

Narzekasz a nie napisałeś o tym.

Pamiętaj, że aby usługa się uruchomiła to konieczne jest aby działała każda usługa zależna (sprawdź w zakładce zależności jakich uruchomionych usług wymaga ta konkretna), chociaż mówisz, że usługę ręcznie włączyć możesz, więc powinno być ok. Należałoby zatem zobaczyć, czy coś nie wyłącza tej usługi.

Zobaczyć można jeszcze stary Windowsowy sposób - czyli wyłącz i włącz ponownie. Mianowicie ustaw stan na wyłączony - przeloguj komputer a następnie przywróć automatyczne uruchamianie - taki drobiazg a na komputer czasem działa jak najlepsze lekarstwo.

Natomiast jeżeli są wszystkie włączone to możesz mi wierzyć, że znalezienie rozwiązania problemu bez kogoś kto miał identyczny graniczy z cudem (w większości takich przypadków - nieuruchamiających się usług, jedynym znanym mi rozwiązaniem okazywała się reinstalacja Windows).

Odgrzewam temat bo mam identyczny problem… Znalazł może już ktoś sposób na to bez reinstalacji systemu…?