Ile moge dodać ramu?

Chce kupić sobie pamięć RAM do komputera, bo gry już powoli ledwo zipią :evil:

Jeśli coś trzeba dopisać to prosze odpisać :smiley: Jestem totalnie zielony w tej dziedzinie :wink:

_______________________________________

Komputer z procesorem x86 obsługujący interfejs ACPI

Microsoft Windows 7 Home Premium

Właściwości płyty głównej:

ID płyty głównej 08/31/2009-P43-ICH10-7A69PG0FC-00

Nazwa płyty głównej Gigabyte GA-EP43-UD3L

Właściwości magistrali FSB:

Typ magistrali Intel AGTL+

Szerokość magistrali 64-bitowy(a)

Rzeczywista częstotliwość taktowania 267 MHz (QDR)

Efektywna częstotliwość taktowania 1067 MHz

Przepustowość 8533 MB/sek

Właściwości magistrali pamięci:

Typ magistrali Dual DDR2 SDRAM

Szerokość magistrali 128-bitowy(a)

DRAM:FSB Ratio 12:8

Rzeczywista częstotliwość taktowania 400 MHz (DDR)

Efektywna częstotliwość taktowania 800 MHz

Przepustowość [TRIAL VERSION] MB/sek

Właściwości magistrali mikroukładu płyty głównej:

Typ magistrali Intel Direct Media Interface

Informacje fizyczne płyty głównej:

Liczba gniazd procesora 1 LGA775

Liczba gniazd rozszerzeń [TRIAL VERSION]

Liczba gniazd pamięci 4 DDR2 DIMM

Urządzenia zintegrowane z płytą główną Audio, Gigabit LAN

Współczynnik postaci ATX

Rozmiar płyty głównej 210 mm x 300 mm

Mikroukład płyty głównej P43

Procesor:

Intel Core 2 Duo

Ram: Typ:

2GB (2048 MB) DDR2

Sekunda szukania -> http://www.gigabyte.pl/products/mb/spec … 3l_10.html 4 złącza 1.8V DIMM DDR2 obsługujące do 16 GB pamięci

Info o płycie…

http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-ep43-ud3l_10.html

Możesz nawet 16gb włożyć tylko czy ci to potrzebne???

Ogólnie możesz dołożyć 1gb jeśli masz win7 32bit co da ci 3gb tyle ile jest mniej więcej w stanie widzieć system 32bitowy…

lub 2gb jeśli masz win7 64bit - da ci 4gb wystarczalne do normalnego użytku domowego… internet, office, gry filmy…

Ogólnie proponuję czyszczenie systemu z syfu… może tu leży też problem…

Interesuje mnie około 5-6GB RAMu