Ile może kosztować Autograf Michael Jackson

Witam, posiadam autograf Michaela Jacksona i sprzedaje go na aukcji, ale niestety nie znam się na tym i nie chce na tym stracić dlatego chciałbym wiedzieć ile jest wart ten autograf, na chwile obecną mam ofertę od ręki 800zł

ja widziałem ofertę na allegro…

kup teraz 8 000 zł a licytacja była od 6 000 zł

autograf z certyfikatem

niedawno była ta aukcja, ale już jej nie ma

Myślisz, że gdybym wyrobił certyfikat - cena byłaby wyższa? Orientujesz się może jakie są tego koszty?

Pytanie też czy ktokolwiek licytował za te 6tys… :expressionless:

nie mam pojęcia jak to działa, jak to się robi z tymi certyfikatami… widziałem tylko taką aukcję ;p poszukaj sobie coś na ten temat, bo może to nie jest aż tak drogie, a certyfikat dający pewność że autograf jest prawdziwy na pewno podniesie jego cenę :smiley:

pozdrawiam

a to czy ktoś to kupił, czy tez licytował to tego nie wiem… bo ja tylko przeglądałem aukcję i trafiłem na to i potem nie patrzyłem więcej, ale wydaje mi się że może aż 6 000 zł byś nie dostał, ale jakbyś wystawił na aukcję autograf z certyfikatem to po za zwykłymi fanami, kupnem mógłby się zainteresować ktoś kto jest w stanie parę tysięcy zapłacić za to… tak mi się tylko wydaje

Uważaj na skarbówkę :stuck_out_tongue:

Poczekaj 30 lat - za 30 lat sprzedaż go za kilka milinów

Wy to nie macie na kim interesów robić? Lol dla mnie autograf był zawsze pamiątką a nie przedmiotem interesów :slight_smile: Ale życzę powodzenia i dobrej ceny, przede wszystkim nie daj się zrobić w kulki, bo ktoś kupi od Ciebie za 800 a sprzeda za 8000 a jak sprzeda jeszcze na amerykańskiej aukcji jakiemuś kolekcjonerowi to może i nawet te 8000 lub więcej będzie liczył ale w dolarach :slight_smile:

Pozdrawiam!

na Twojej aukcji, na zdjęciu coś ten autograf słabo widoczny :smiley: popraw go trochę markerem jakimś :D:D

żartuję oczywiście

nie wiem czy lepiej teraz szukać najlepszego sposobu na sprzedanie tego, czy poczekać jakiś czas?