Ile pamięci wirtualnej ustawić?

Witam! Wiem, że tutaj jest dużo wątków o pamięci wirtualnej, ale wole zapytać się sama i podać konkretne dane niż, żeby mi potem komputer ścinał lub co gorsze nie chodził wg.

Do rzeczy…

Już jakieś dwa razy w prawym dolnym rogu ekranu pojawił mi się żółty trójkąt z wykrzyknikiem z komunikatem " za mało pamięci wirtualnej"

a więc wyczytałam już, że pamięć wirtualną ustawia się : mój komputer prawy przycisk myszy => właściwości => zaawansowane => na samym dole pamięć wirtualna zmień.

Oto to co tam pisze:

Dysk: C

Dostępne miejsce: 10034 MB

Rozmiar niestandardowy jest zaznaczony:

Rozmiar początkowy (MB): 384

Rozmiar maksymalny (MB): 768

no i tu problem ile ustawić ?? ;(

mam 512 ramu.

Jestem zielona więc proszę o pomoc i cierpliwość ;d

Ja ustawiłbym mu minimum 1024 i maximum 1024, czyli 1gb, gdyż najlepiej jest jako minimum i maximum ustawić tą samą wartość, ponieważ wtedy plik nie ulega fragmentacji.

dzięki tak zrobie :wink:

Ale to nie znaczy, że tego komunikatu już więcej nie zobaczysz jak uruchomisz pamięciożerną aplikację. Najlepiej gdybyś dołożyła chociaż 512 MB pamięci RAM a teraz proponuję zwiększenie ilości wirtualnej chociaż na 1500 MB.

a co za różnica bedzie jak ustawie 1500 a nie 1024 ? ;d

jakieś zmiany na lepsze czy coś?

przypominam, że jestem co do tego zieelona xd

Zamiast 1024MB będziesz miała dostęp do 1500 MB