Witam. Muszę zrobić program w C++ WinApi w połączeniu z asemblerem. Póki co mam problem z samym WinAPI. W materiałach jest gotowy plik C++ który mamy wykorzystać, mamy podmienić funkcję WinAPI do rysowania funkcjami napisanymi w asemblerze. Niestety przy próbie kompilacji wyrzuca mi błąd taki jak w temacie. Przy linijce
PAINTSTRUCT ps;
ogólnie wyrzuca baaaaardzo dużo błędów przy tym kodzie
case WM_PAINT:
PAINTSTRUCT ps;
RECT client, center;
int rect_width = 200, rect_height = 200;
GetClientRect(hwnd, &client);
center.left = (client.right - client.left - rect_width ) / 2;
center.top = (client.bottom - client.top - rect_height) / 2;
center.right = center.left + rect_width;
center.bottom = center.top + rect_height;
HDC hdc = BeginPaint(hwnd, &ps);
HPEN hPen = CreatePen(PS_SOLID, 20, RGB(255, 0, 0));
HBRUSH hBrush = CreateSolidBrush(RGB(0,255,0));
HPEN hOldPen = (HPEN) SelectObject(hdc, hPen);
HBRUSH hOldBrush = (HBRUSH) SelectObject(hdc, hBrush);
Rectangle(hdc, center.left, center.top, center.right, center.bottom);
EndPaint(hwnd, &ps);
SelectObject(hdc, hOldPen);
SelectObject(hdc, hOldBrush);
DeleteObject(hPen);
DeleteObject(hBrush);
return 0;
Mógłby ktoś podpowiedzieć czemu? Kompiluje w VS2010.
– Dodane 18.01.2011 (Wt) 14:35 –
Już problem z głowy, Visual tylko tego nie chciał skompilować. W Code::Blocks poszło