Indeks dolny/górny excelu

Wie ktoś może czy w excelu mozna wstawic dolny/górny indeks tak jak w wordzie? Nie mogę tego nigdzie znaleźć a wstawianie tabel do worda i tak wstawianie indeksów to dość okrężna droga…Z góry dzięki za ewent. odpowiedź…

jeśli dobrze pamiętam ta opcja w excellu nie istnieje… można ew. przeformatować sąsiednią komórkę aby cyfra była wyżej lub niżej i była mniejsza…

Zaznacz fragment tekstu w komórce, później np. Format - Komórki i masz tam indeks górny i dolny. Przed chwilą sprawdziłem i niech mroczny jedi nie mówi, że nie ma jeśli nie wie (Excel 2003)

Dokładnie tak jak napisał Venger

indeksy9fd.jpg

Mówicie o kwestii “edycji właściwości tekstu”. Ale jak to zrobić za pomocą formuły? Np. komórka A1 ma zawartość “x”, a komórka A2 ma zawartość “2”. Chcemy z tego skleić “x^2” (iks kwadrat). Funkcja =ZŁĄCZ.TEKSTY(A1;A2) da nam rezultat “x2”. Czy zna ktoś rozwiązanie jak za pomocą formuły zrobić “x^2”. Oczywiście nie chodzi mi o doklejenie znaczka “^” ale o nadanie znakowi z komórki A2 atrybutu “indeks górny”.

Pozdrawiam

Olek