Infekcja ukash


(Legenda70) #1

Mam problem jak wielu z Was, proszę o pomoc

http://speedy.sh/u6eEZ/OTL.Txt

Z góry dziękuje:<


(Acorus) #2

Popraw logi wg.instrukcji analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html


(Legenda70) #3

Nie wiedziałem. Już poprawiam

http://wklej.org/id/788295/ otl

http://wklej.org/id/788296/ extras

proszę o pomoc

Z góry dziękuje..


(Acorus) #4

Odinstaluj DAEMON Tools Toolbar,Softonic-Polska Toolbar,Veoh Web Player Toolbar,vShare Plugin,vShare.tv plugin 1.3.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Legenda70) #5

Pousuwałem te toolbary, ale po chwili od kliknięciu w "wykonaj skrypt", OTL przechodzi w stan braku odpowiedzi;/


(Acorus) #6

Wykonaj w trybie awaryjnym.


(Legenda70) #7

Wykonałem, program się uruchomił, niestety bez skutku. Problem się nie rozwiązał. Oto logi.

http://wklej.org/id/788369/ z usuwania

http://wklej.org/id/788370/ otl

Co mam robić dalej;/?


(Acorus) #8

Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner z funkcji Delete(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."


(Legenda70) #9

Dopiero skanowanie Anti-Malware i usunięcie 9 trojanów zadziałało. Dzięki wielkie!!

POZDRAWIAM