Instalacja Beryla na Ubuntu Fiesty Fawn

jak zainstalować Beryla na Fiesty Fawn?

walnąłem sudo apt-get install beryl

co dało mi taki efekt

Jak więc zainstalować berylka?

a wpisales w termunalu “su” i podales haslo admina najpierw ??

sudo apt-get install…

w Ubuntu na roota nie można się dostać poprzez su od razu po instalacji.

(sudo passwd root, podać dwa hasła i wtedy będzie można przez su)

:oops: racja

spod roota faktycznie ładnie instaluje - wybaczcie ale z linem mam doczynienia dopiero od wczoraj i jeszcze jestem całkiem zielony.

dzięx chłopaki.

Hej!

Zapoznaj się z tym przewodnikiem http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu:Feisty_pl ,a nie tylko Beryla sobie zainstalujesz :lol:

Pozdrowienia :smiley:

Ale nie instaluje się programów na root :!: Czy wyście już postradali zmysły. Przecież to po pierwsze utrudniane sobie życia a po drugie nie bezpieczne. Program uruchomisz teraz tylko i wyłącznie jako root, co jest nie dopuszczalne :!:

Najlepiej to teraz usunąć i zainstalować poprawnie, a błąd jest spowodowany tym ze system pobierał w tym czasie inne pakiety min. Aktualizacja systemu.

Usuwasz (konto root):

Z tego co mi się wydaje trzeba mieć uprawnienia root żeby coś zainstalować no chyba że Ubuntu jest inne.

maciekr haha

Do instalacji wystarczy sudo a nie instalowanie spod root. :!:

Zresztą wcześniej użytkownik Jędrzej_Nowak zauważył ze ktoś pisze złe …

a nie prościej zainstalować to z respozytorium? wystarczy zaznaczyć i system sam go zainstaluje tak jak trzeba

A to jest instalacja z czego ?

Pomyliło Ci się z marnym Dodaj/Usuń :!:

ehh niewiedza bije w oczy… poleceie sudo nadaje prawa roota do określonego polecenia. Nie da się inaczej czegoś zainstalować na partycji / inaczej jak z prawami roota

Wybacz ale sudo ( superuser) powstał po to aby nie logować się na konto root. I nie instalować programy jako root :x

El Presidento

Więc dzięki sudo nie dostajesz praw admina(roota)?