Instalacja dodatkowej pamięci ram

Witam.
Posiadam laptopa lenovo ideapad 100 z 4 GB RAMu. Obecnie zastanawiam się na dokupieniem dodatkowych 4 GB RAMu, jednak osobiście nie znam się dobrze na PC toteż laptopach. Wiem, że ram w moim laptopie jest typu DDR 3 i nic poza tym.
I oto właśnie jest moje pytanie, czy muszę wiedzieć coś więcej do zakupu owego RAMu czy wystarczy wiedza, że jest to typ DDR 3
Poniżej zamieszam ,właściwości" mojej kości Ram, która obecnie jest w laptopie i link do strony na której chcę zamówić dodatkowy Ram.
W wielkim skrócie, czy mogę zamówić tą kości czy nie, i czy jest godna polecenia.
Dziękuję.
P.S Po prostu chcę trochę przyspieszyć laptopa, nie celuję w wydajność do gier czy tego typu rzeczy.
LINK DO AUKCJI https://allegro.pl/oferta/outlet-pamiec-ram-sodimm-ddr3-4gb-1600-1-35v-l-6854016805
Przechwytywanie

W wielkim skrócie - nie znając DOKŁADNEGO modelu laptopa (co można znaleźć na tabliczce znamionowej na spodzie zazwyczaj), a opierając się jedynie na “podanych właściwościach” - śmiem twierdzić że zakup 4 GB modułu nic ci nie da, ponieważ masz tam tylko JEDEN slot na pamięć - obsadzony właśnie modułem o pojemności 4GB.

Tzn. co ma kolega jeszcze podać poza tym, że to Lenovo ideapad 100?

Śmiem wątpić w to co napisałeś, gdyż mam wolny slot na dodatkową kość Ram

Cytat ponieważ masz tam tylko JEDEN slot na pamięć
2 Przechwytywanie

obraz

W zależności od tego - będzie można coś więcej wnioskować.
IdeaPad 100 to jak widać nie jeden produkt, a w jego ramach można spotkać konfiguracje, które mają 2 GB wlutowane w płytę główną, mają dwa sloty albo jeden …

1 polubienie

Wracając do głównego pytania. Mogę zakupić kość z aukcji (do której link podałem wyżej) czy raczej szukać takiej samej jak jest już w urządzeniu?

Otwierałeś laptopa? Jest tam gniazdo fizycznie na dodatkowy moduł?

Laptopa nie otwierałem, jednak program CPU-z, wyszukuje i znajduje wolny slot, więc chyba musi tam być prawda?