Instalacja Kaspersky Ferrari resetuje sie komputer

Witam,

przy próbie instalacji Kaspersky Internet Security Ferrari edition resetuje się komputer. Próbowałem już różnych rzeczy proponowanych przez wsparcie producenta ale nadal problem pozostaje. Uruchamiałem również KVRT ale w normalnym trybie pojawia się błąd client register error 2147024894 lub również resetuje się komputer. W trybie awaryjnym KVRT uruchomił się normalnie ale nic nie znalazł.

Usunąłem również wszystkie inne programy antywirusowe.

Proszę o pomoc

Szkoda że przed zakupem nie próbowałeś zainstalować wersji testowej wtedy widziałbyś co się dzieje. Nieważne po fakcie.

Pokaż raporty OTL zobaczymy czy rzeczywiście wszystko się usunęło. Instrukcja analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html

OTL: http://www.wklej.org/id/878975/

EXTRAS: http://www.wklej.org/id/878977/

Sam to instalowałeś?

logi-dziwne-pliki-t178554.html

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania pokaż na forum.

Stare sterowniki od Starforce deinstalator znajdziesz w tym poście [http://www.fixitpc.pl/topic/5440-blue-s … __p__40400](http://www.fixitpc.pl/topic/5440-blue-screen-of-death/page view findpost p 40400)

Proszę odinstalować również sterownik sptd.sys http://www.fixitpc.pl/forum-38/announce … ce-napedy/

Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.

chyba kiedyś, dawno temu ale byłem pewny że odinstalowałem :frowning:

wszystko zrobiłem jak napisałeś ale niestety Kasperskiego nadal zainstalować nie mogę :frowning:

OTL1 : http://wklej.org/id/880939/

OTL2 : http://wklej.org/id/880961/

Nie instaluj kasperskiego aż zostaniesz o to poproszony.

W takim razie będziemy usuwać.

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania pokaż na forum.

Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.

proszę bardzo

log z usuwania: http://wklej.org/id/884462/

OLT : http://wklej.org/id/884463/

W raporcie nadal widać

Użyj Kasperski Remover kavremover.exe http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208279463

Proszę o raport Autoruns http://www.dobreprogramy.pl/AutoRuns,Pr … 13208.html Po zakończony skanie zapisz raport spakuj plik i wrzuć na jakiś hosting. Link do niego podajesz tutaj.

http://www.wrzucaj.org/955811

Rozumie, że użyłeś kavremover.exe

Uruchom Autoruns przejdź do zakładki Logon odhacz (nie usuwaj)

Przejdź do zakładki Scheduled Tasks usuń

odhacz

Restart komputera. I Spróbuj zainstalować Kasperskiego. Obserwuj co się dzieje, jaki ewentualnie pojawi się błąd.

niestety bez zmian. Przy próbie instalacji pojawaia się ponownie komunikat:

Kreator konfiguracji nie może zainstalować aplikacji. może tbyć to spowodowane infekcją komputera. Kliknij Tak, aby pobrać specjalne narzędzie, przy pomocy którego będziesz mógł przeskanować komputer oraz usunąć infekcję w celu umożliwienia instalacji oprogramowania. Czy chcesz pobrać AVPTool i przeskanować kompute?"

ale przy próbie odpalenia AVP Tool komputer mi się resetuje.

Tak więc wszystko bez zmian :frowning:

Proszę o raport Gmera. Jak prawidłowo przygotować system i wykonać skan Gmerem http://www.fixitpc.pl/topic/60-diagnost … u-rootkit/

raport GMER http://wklej.org/id/886340/

Wklej do notatnika

Z menu Notatnika wybierasz - Plik - Zapisz jako - Zmieniasz rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki - zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, potwierdź dodanie do rejestru, uruchom ponownie komputer.

Może pojawia się BSOD ale go nie widzisz. Jeśli w katalogu minidump są jakieś pliki to możesz je odczytać http://support.microsoft.com/kb/315263/pl przy pomocy choćby BlueScreenView szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html i pokazać raport na forum.

Dodałem do rejestru.

Co do BSOD to niestety kilka plików w minidump’ie jest - dokładnie 16.

raport z wszystkich 16 plików - BlueScreenView : http://wklej.org/id/888203/

Uruchom Autoruns przejdź do zakładki Drivers odhacz a następnie usuń

Następnie usuń z dysku plik c:\windows\system32\drivers\ 7073713drv.sys Restart komputera. Jeśli będzie jakiś problem pisz.

Po tym proszę o nowy raport Autoruns

http://www.wrzucaj.org/373717

Dobrze, spróbuj teraz przeprowadzić instalacje niestandardową https://pomoc.home.pl/produkty/bezpieczenstwo/148 Chodzi mi szczególnie o punkt 7

niestety wszystko bez zmian. DOdatkowo przy próbie instalacji Kaspersky IS2013 pojawia się informacja o błędzie 1719 :frowning:

Błąd instalatora windows Klik