Pytanie jest takie:
Jak należy postąpić aby otrzymane maile z office’a 2007 zostały przeniesione do offiec’a 2010, i czy należy najpierw odinstalować 2007 i potem zainstalować 2010, czy można instalować office’a 2010 na zainstalowanym 2007?
Pytanie jest takie:
Jak należy postąpić aby otrzymane maile z office’a 2007 zostały przeniesione do offiec’a 2010, i czy należy najpierw odinstalować 2007 i potem zainstalować 2010, czy można instalować office’a 2010 na zainstalowanym 2007?
To zależy czy będziesz potrzebował tego 2007 czy nie, bo jeśl nie to śmiało możesz go usunąć A twoje e-maile o ile się nie mylę nie są przechowywane w Outlooku tylko w internetowej skrzynce więc nic nie tracisz
Owszem, mylisz się, jeśli autor ma zaznaczoną w Outlooku opcję usuwania wiadomości z serwera, tak więc wszystko straci.
Jeśli zainstalujesz office 2010 na 2007 wszystko zostanie wraz z ustawieniami i konfiguracją