Instalacja Pages na macOS Catalina

Witam serdecznie

Jestem posiadaczem starszego Mac Booka - ale do mojego użytku wszystko dobrze działa
Niestety oprócz jednej aplikacji - Pages

System najnowszy jaki mogę mieć to:

A przy próbie pobrania z AppStore:

Jestem zielony w tych sprawach, ale potrzebuje Pages - jest jaki sposób aby to zainstalować? Może jakaś starsza wersja Pages? Ale z pewno źródła?

Proszę o pomoc

Wejdź do AppStore, kliknij swoje imię i nazwisko (nazwę konta AppStore). Pojawią się aplikacje przypisane do konta. Kliknij przy Pages na pobieranie - zainstaluje to ostatnią, aktualną wersję dla danego systemu.

Niestety widoczne są tylko te które można zainstalować - Pages tam nie ma

Zaloguj się na innym urządzeniu, takim nowszym, nawet na chwilę, zacznij pobierać program. Nie musisz nawet kończyć instalacji. Od tego momentu powinna być dostępna starsza wersja na twoim koncie.

Aby zadziałało pobieranie starszej wersji, program musi być wcześniej zakupiony przez tego użytkownika, nawet darmowy. Można ewentualnie zrobić inaczej, zalogować się na tym komputerze na konto inne, takie które korzystało z tej aplikacji i wtedy też powinno się dać zainstalować starszą wersję.

Niestety nie mam takiego urządzenia ani dostępu do konta

Może ktoś ze znajomych ma nowszy system. Ewentualnie szukać w necie instalki z innego źródła.

Nie lepiej zastąpić Pages’a, Numbers i KeyNote pakietem typu LibreOffice lub zainwestować ew. w pakiet M$ Office?

mam office, ale nie otwiera mi Pages…

To wyślij dokumenty Pages na iClouda (po prostu wrzucasz w przeglądarkę), jak nie masz to załóż za friko. Potem klikasz w kropki na dole po prawej i masz pobierz kopie. Wybierasz format np. Word i taaadaaam.

Tak ma robić z 50 plikami??

Jak niema nowszego systemu, ani możliwości skorzystania z takiego czy innego konta, to tak.
Chyba, że mu kupisz nowszego maka.

Może spróbować też tego rozwiązania:

Gorzej jak plik się mocno rozjedzie w obu metodach konwersji.