Instalacja sterowników NVidia na elementary OS Isis

Witam.

Wgrałem sobie ten system, żeby go potestować, ale wszystko jest “rozleciane”, a że jako jestem początkującym użytkownikiem linuxa nie mogę sobie poradzić z instalacją sterowników do grafiki.

Mam laptopa Lenovo y510p z dwiema GTX750M w SLI. Nie wiem czy to wina tego że to beta czy sam już nie wiem czego. Robię tak jak tu: 

http://news.softpedia.com/news/How-to-Manually-Install-the-Latest-NVIDIA-Linux-Driver-in-Ubuntu-430937.shtml , ale po pierwszej komendzie widzę już tylko czarny ekran, na którym coś miga i nic tam nie mogę zrobić ani pisać ani nic.

Co zrobić? Wgrać lunę? Jeśli tak to czy potem mi się sama zaktualizuje do Isis?

Dzięki i pozdro.

a z jakiego poziomu instalowałeś detonatory ?

Z tego co się orientuje to isis opiera się na ubuntu 12.04 lts, więc powinno być coś takiego w systemie jak “Dodatkowe Sterowniki” i tam wybierasz sobie sterowniki do zainstalowania.

nie za bardzo Cie rozumiem, ale mówisz coś o automatycznym instalatorze dodatkowego oprogramowania

 

chciałem wcześniej powiedzieć, że sterowniki powinno się instalować z poziomu 3 jeżeli wiesz o co chodzi

 

i dopiero po restarcie wejść w poziom 5

Na ubuntu 12.04 lts to chyba Luna jest oparta. Isis chyba jest na 14.04 czy jakoś tak. I w ogóle nie widzę tam takich lub podobnych opcji. Software center się nie odpala.

jeżeli powiesz coś w stylu odpowiedzi terminala to jeszcze coś odpiszę,

 

nie korzystam z ubuntu bo nie lubie

 

bawiłem się kiedyś Mandrake i nawet dobrze działało

O to chodzi, że terminal nic nie odpowiada, a przynajmniej ja nic nie widzę. Ekran robi się czarny i nic się nie dzieje, komputer przestaje reagować. Myślałemże tak ma być bo jak się sterowniki do grafiki na windowsie instaluje to tez ekran gaśnie ale na chwilę, a nie jak tu na amen.

Isis —> Unstable. Ostatnia kompilacja jest ze Stycznia z tego co pamiętam. Lepiej nie robić sobie problemów i zainstalować Lune albo ubuntu 14.04 LTS Beta2.

@WNHacker