Instalacja Win8 - błąd w czasie wyboru partycji, restart

mam następujący problem przy instalacji:

po wyborze partycji wyskakuje mi smutna buźka ;( i napis że system szuka informacji o błędzie i zaraz się zrestartuje , po czym się restartuje i wszystko od nowa, tak za każdym razem…

co zrobić? bo jestem kompletnym laikiem

Na forum piszemy w języku polskim czyli korzystamy z polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż).

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.

Zacznij od konfiguracji komputera. Czy na tym sprzęcie był/jest zainstalowany jakiś system?

nie, jest to nowy notebook asusa bez systemu wczesniej

  • używaj proszę znaków diakrytycznych (‘ogonki’), zdanie rozpoczynaj z wielkiem litery i zakańczaj kropką,

  • podaj model urządzenia, to jest dość istotne,

  • jakiej wersji systemu chcesz użyć (dokładnie podaj wersję OS).

Chciałbym Microsoft Windows 8 Professional N 64-bit , a model to chyba Asus 1225 B.

Skąd masz system?

Wg. specyfikacji będziesz miał trochę problemów ze sterownikami pod Windows 8 (touchpad, klawisze funkcyjne, etc.). Czemu nie możesz zostać przy W7?

Ściągnąłem z uczelni i za pomocą Windows 7 USB DVD Download Tool nagrałem na usb.

Spróbuj innego pena użyć.

Używałem już trzech.

Tam masz zainstalowane 2, czy 4GB RAM?

Ściągnij jeszcze GParted. Zbootuj i usuń wszystkie partycje z dysku.

http://www.dobreprogramy.pl/GParted,Pro … 13209.html

3,25gb

Dodane 31.07.2013 (Śr) 17:39

Nie bardzo rozumiem gdzie mam ściągnąć ten program.

Wygląda na to, że nie poradzisz sobie… Poproś kogoś, kto ogarnia temat trochę lepiej o pomoc.

Na dysk i wypalić na nośniku jako ISO jak nie masz CD-romu w tym laptopie to musisz stworzyć bootowalny pendrive z tym programem.

http://www.pendrivelinux.com/downloads/ … .9.3.8.exe

Odpal Z listy wybierz Gparted podaj ścieżke do ISO, wybierz pena, zaznacz format i create. Zbootuj pena.