Instalacja Windows 7 obok XP- Proszę o pomoc

Witam, postanowiłem zainstalować Windows 7, mój problem polega na tym, że chcę zainstalować go obok systemu XP, czyli XP mam zainstalowane na dysku C i chcę go zostawić a na dysku D zainstalować W7. Moje pytanie jest następujące, czy da się tak zrobić bo nie chce żeby coś stało się danymi na C, potrzebuje Windows XP i Windows 7. Interesuje mnie jeszcze co ze sterownikami po instalacji W7, trzeba odnowa zainstalować czy jak bo jestem zielony w tych sprawach. Proszę o pomoc

Wszystko powinno być dobrze. Po instalacji 7, podczas uruchamiania komputera powinienneś mieć menu wyboru systemów, które wygląda mniej więcej tak: http://www.howtogeek.com/wp-content/upl … hot179.png

Co do sterowników, potrzebujesz załatwić sterowniki pod Windows 7 i zainstalować je gdy zainstalujesz Windows 7. Szczegóły: instalacja-sterownikow-t501778.html

Pozdrawiam.

Czyli jak zainstaluje W7 na dysku D to nic nie stanie się z dyskiem C, jest to dla mnie ważne bo mam tam dużo potrzebnych plików

Panie adam9870 , link do wyglądu menu wyboru systemów po jego kliknięciu wyświetla błąd ale to nie jest chyba jakiś skomplikowany obraz żeby się przejmować że nie ma. Miałem tak jak chcesz żeby było i jak pisał adam9870 , nie powinno być problemów. I pojawi się menu wyboru a domyślnym który sam uruchomi się po iluś sekundach naprzykład 25- 30 sekund będzie ostatni zainstalowany czyli Win 7. I z pod systemu tego nowszego jest mozliwość ustawienia który się załączy domyślnie i też mozna zmniejszyć czas wyświetlania tego menu. Gorzej jakbyś instalował odwrotnie czyli pierwszy Win 7 a drugi XP. Win 7 ma w sobie więcej sterów jak XP i po instalacji powinno lepiej chodzić jak po świerzej instalacji XP-ka. I nieraz wystarczy że sprawdzisz w windows update i zainstalujesz z tamtąd brakujące sterowniki. Oczywiście można wyszukać sterowniki pod windows 7 do twojej płyty głownej, grafiki i do innych podzespołów.

Dodane 04.09.2012 (Wt) 19:50