Instalacja Windows XP po sformatowaniu partycji zawiesza się

Jestem w miarę początkującą osobą. Zmieniłam w kompie płytę, procesor i pamięć, włączyłam i wszystko ok. No to przystąpiłam do instalacji windowsa. Przeszłam całą część formatowanie, ładowanie plików i do momentu " komputer wyłączy się za … minut. Komputer wyłączył się, włączył ponownie i utknął w miejscu " przyciśnięcie dowolnego klawisza spowoduje rozruch z cd" . Nie naciskałam żadnego przycisku a komp tkwi tak od godziny ( dioda dysku twrdego świeci się przy tym cały czas), spróbowałam więc jeszcze raz i znów utknęłam w tym samym miejscu.

, przeszukałam internet ale nie znalazłam rozwiązania

Przełącz w BIOS-ie na rozruch z HDD

Jezeli instalacja sie skończyla a w biosie masz ustawione jako pierwszy napęd cd a drugi HDD to wystarczy wyciągnąć płyte z napędu.Jeżeli instalacja utknęła w martwym punkcie to zrób restart nie ma sensu czekać tak długo.

Jak restartuję i wyciągnę cd to on tkwi w punkcie przed komentarzem " dowolny przycisk…" a jak dam hdd jako pierwszy to mam tak jak zupełnie przed włożeniem płyty z windowsem :frowning:

Podczas rozruchu naciśnij F8 i wybierz, żeby komputer odpalił system z dysku:)

// Połączono posty.

Może masz dwa dyski? Jeśli tak, to wybierz ten drugi, a jeśli nie to nie wiem…:slight_smile:

Ale kiedy mam przełączyć na hdd jak sam restartuje komputer po zainstalowaniu do folderów instalacyjnych czy potem jak już czekam długo mogę zrestartować sama i przestawić ? Tzn. ta druga czynność nie przynosi rezultatu.

// Połączono posty.

mam jeden dysk

// Połączono posty.

czy instalacja się skończyła oznacza dobrnięcie do etapu pierwszego wyłączenia się czy jeszcze coś więcej ?"?

Kiedy dokładnie zawiesił sie komputer podczas kopiowania plików na dysk czy podczas konfiguracji

po sformatowaniu partycji i skopiowaniu plików instalacyjnych komputer restartuje się ale nie robi już nic więcej, swieci się

// Połączono posty.