Instalacja xp na sony vaio

POMOCY !!

Problem polega na tym ze komp wiesza sie w trakcie instalacji utworzyłem partycje i sformatowałem stosujac system plików FAT po skopiowaniu plików nastepuje restart i zaczyna sie instalacja która po ok 2min i zawsze w tym samym miejscu sie zatrzymuje bo komp sie wiesza.

Czytałem na forum o problemach z instalacją XP na podobnych modelach ale nie widze zeby ktos miał podobny problem jak ja .Jestem troche zielony w te klocki i prosze o pomoc bo sam to nie ma szans żebym dał rade :frowning:

Sformatuj tworząc wolumin NTFS. (Nie wybieraj szybkiego formatowania).

Sprawdź płytkę Wina na innym kompie,ewentualnie spróbuj zainstalować go z innej.(?).

Dzieki płytka była cos walnieta i porzyczyłem od kumpla ale mam kolejny problem nie moge znależć sterowników do tego modelu VGN-CR420E prosze o pomoc moze ktos ma takie sterowniki

Ale o jakie stery Ci chodzi ?

lapi , pobierz program Everest Ultimate Edition.

Otwórz program -> Komputer -> Podsumowanie -> spisz informacje z pozycji:

-> Mikroukład płyty głównej

-> Multimedia (karta dźwiękowa)

-> Ekran (karta wideo)

Brakuje kontrolerów BCM2046 Bluetooth Device

Ethernet

magistrali zarzadzania systemem

sieci

wideo

wideo (zgodny z VGA)

PCI Device

Zrobiłem seba86mu jak mówiłes mikroukład to - Intel Crestline-GM GM965,Karta dzwiekowa-Realtek ALC262 @ Intel 82801HBM ICH8M - High Definition Audio Contro…,i karta wideo- Intel GMA X3100, i co teraz dalej szukac tego w googlach??

lapi , najpierw pobierz i zainstaluj ten sterownik do chipsetu płyty głównej.

Po instalacji uruchom ponownie komputer.

Następnie pobierz i zainstaluj poprawkę KB888111.

Następnie pobierz i zainstaluj ten sterownik do karty dźwiękowej.

Po instalacji uruchom ponownie komputer.

Następnie pobierz i zainstaluj ten sterownik do karty graficznej.

Po instalacji uruchom ponownie komputer.

Na końcu zainstaluj najnowsze biblioteki DirectX 9.0c (Instrukcja instalacji bibliotek DirectX 9.0c).