Instalator windows nie działa

Witam. Mój komputer to toshiba a300-1eh, a mój problem to niedziałający instalator windows.

to jest hijackthis http://wklej.org/id/210337/

w usługach jest coś takiego:

reszta screenów:

jq3uw1.jpg

2m3qrh4.jpg

BTW: od tego czasu mój komputer “nie wie”, że wyprodukowała go Toshiba, a przy starcie kompa wyskakuje:

program Vista Registration przestał działać

Czytałem na jakiejś stronie, że może trzeba przywrócić kopię zapasową dobrze działającego rejestru

hkey_local_machine\system\currentcontrolset\services\msiserver

proszę o pomoc

Spróbój przywracaniem systemu. Oczywiście jak masz jeszcze punkt przywracania, przed powstaniem problemu …

sory, ale jestem zielony…

chyba wiem jak to włączyć. (tak myślę) f8 podczas startu?

co dalej?

Start -> Programy -> Akcesoria -> Narzędzia systemowe -> Przywracanie systemu.

Tak jak napisał kolega z góry. Później Windows sam wszystko zrobi. Przygotuj się na pojawienie usuniętych plików z pulpitu :slight_smile: Jak Ci się przywracanie nie spodoba, możesz je cofnąć.

czyli nie ma ryzyka utraty czegokolwiek?

Nie.

Raczej nie, znaczy jakiś plik z pulpitu może zginąc, czy coś ale zawsze możesz to cofnąć :wink:

Z jednym zastrzeżeniem,masz NIS jako pakiet ochronny,jest spora możliwość że przywracanie nie powiedzie się,Norton może ale nie musi zablokować proces przywracania,lekarstwem na taką sytuację (jeżeli zaistnieje) jest przywracanie w trybie awaryjnym,wadą tego sposobu jest brak możliwości cofnięcia skutków przywracania.

Wg mnie lepiej nie bawić się w trybie awaryjnym . Przywracanie systemu może narobić bałaganu w dokumentach ,a tak możesz zawsze cofnąć.

zobaczę najpierw bez awaryjnego

mam jeszcze pytanie: skoro mówicie, że norton może nie dopuścić do przywracania, to jak temu zapobiec? Jak mu (nortonowi) wytłumaczyć, aby tego nie robił :smiley: