Installer.exe

witam

mam problem tak jak w temacie 

otóż pobrałem coś , rozpakowałem i powstała ikonka , chciałem to usunąć ale nie dało sie. 

poczytałem troche na ten temat bo widze problem jest znany i częsty … wiec :

przed cmd nie da rady tego usunąć - pokazuje “nie można odnalezc scieżki” ( gdzies tam cos pisało ze da sie podobno to usunąć w ten sposób) lub moze zrobiłem cos nie tak choc wspisywałem poprawnie sciezke pliku

skanowałem chyba czterema róznymi szperaczami typu Panda Cloud , MalwareBytes , Spy Detroy … Spy Hunterem i jeszcze tam nawet czyms ale nie wykryło akurat tego …Antywirus nie wykrywa rózwniez tego badziewia .(chyba ze skanowałem nie tym co trzeba) 

wiec prosze o pomoc krok po kroku - nie jestem jakims tam wielkim informatykiem ani znawcą komputerów wiec prosze mi opisac co zrobic krok po kroku jak dziecku…

z góry dzieki za wszelkie pomocne wpisy … 

 

Do przeczytania http://www.fixitpc.pl/topic/50-kasowanie-nieusuwalnych-plikow-i-folderow/?p=244

 

Obowiązkowo proszę zaprezentować raport FRST zgodnie z instrukcją http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowiazkowy-478727t.html

co do tego:

przeczytałem to i własnie nie moge przez to tego zrobic lub robie to zle 

sprawdziłem sciezke tego installera : ścieżka folderu C:\Użytkownicy\Iwona\Muzyka\Desktop

lokalizacja C:\Users\Iwona\Music\Desktop

oczywiscie tego tam nie ma nawet gdy dam “pokaż ukryte” 

wchodziłem w cmd wpisywałem według wskazówek z tego postu… sciezke ale pokazuje komunikat nie mozna odlazezc sciezki lub cos w tym rodzaju … nie wiem 

Do przeczytania http://www.fixitpc.pl/topic/50-kasowanie-nieusuwalnych-plikow-i-folderow/?p=244

FRST.txt

 

 

Addition.txt

Brak loga Addition.txt

 

dodane … unlockerem udało sie usunąć 1 z 2 ikonek installera … 

Addition.txt

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

Folder: C:\Users\Iwona\Music\Desktop

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.