Instalowane oprogramowanie nie przeszlo testów zgodnosci

Witam. Opiszę problem który dręczy mnie od wczoraj , a mianowicie z Błędem Instalacji Oprogramowań .

Zakupiłem orginalną wersję gry London 2012 , i przy próbie instalacji wyskakuje mi taki błąd: l6yhcl.jpg

Na jakimś tam forum wyczytałem , że może pomoże zainstalowanie Direct_jun2010 link: ufn93n.jpg

Jednakże przy instalacji wyskakuje taki sam błąd jak przy instalacji gry wyżej opisanej , lecz wyskakuje także 2 błąd o treści link: gnntae.jpg

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi ; ) Pozdrawiam

"Jestem w tym calkiem zielony , więc czynności które musze wykonać proszę opisywać dość jasno . Dzięki

spróbuj tego

Panel sterowania >> Opcje internetowe >> Zabezpieczenia >> Internet >> poziom niestandardowy >> zaznacz włączyć Uruchamianie aplikacji i niebezpiecznych plików

:slight_smile:

Niestety nie pomogło wyskakuje taki sam błąd .

ty masz zdaje się system XP

to nie wiem czy zainstalujesz ją przy takich wymaganiach

:slight_smile:

wymagania sprzętowe:

Quad Core i5 2.4 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows Vista/7, łącze internetowe

gra nie działa na XP - na drugi raz pamiętać aby na opakowaniu przeczytać wymagania sprzętowe lub chociaż w internecie sprawdzać

znalazłem taką informację jeśli masz napisane że na XP działa to ja bym zwrócił bo jest to wprowadzenie w błąd !!

“Najwyraźniej deweloperzy zapomnieli, że Windows XP nie jest zgodny z bibliotekami DirectX 10 oraz DirectX 11. Stosowna informacja o wymaganiach sprzętowych pecetowej wersji London 2012: The Official Video Game of the Olympic Games została już zaktualizowana na platformie Steam. Niestety, nie wiadomo ilu spośród dotychczasowych nabywców gry zostało wprowadzonych w błąd i czy będą oni mieli możliwość odzyskania pieniędzy.”

czyli 0 szans na instalacje ?

tak niestety :frowning: