Instalowanie Win 10 z bootowalnego pendrive'a - błąd 0xc000000f

Witam,

niedawno padł mi dysk w laptopie, na którym miałem Windows 8.1, upgrade’owany później do Win10.
Stary dysk HDD wyjąłem (i później wyrzuciłem), wstawiłem zupełnie nowy dysk SSD.
Aby móc jakkolwiek korzystać na początek z laptopa, zainstalowałem na szybko ubuntu 16.04.
Nadszedł jednak czas na Windows 10, bo używam kilka programów, które wymagają tego systemu.
Z racji tego, że jestem studentem, to pobrałem z Microsoft Imagine klucz i obraz iso Windows 10 (dokładnie wersję Education, pełna nazwa pliku to pl_windows_10_education_version_1607_updated_jul_2016_x64_dvd.iso).
Zbootowałem za pomocą UNetbootin powyższy plik na pendrive.
Namęczyłem się trochę w BIOSie, ale w końcu doszedłem do etapu, w którym zmieniłem bootowanie na UEFI, przestawiłem kolejność by najpierw odpalał system z pendrive’a ze zbootowanym systemem.
I kiedy już myślałem, że mi się udało, że zaraz pojawi się pierwszy ekran konfigurowania nowego systemu…
Niestety, po restarcie pojawia się tylko niebieski ekran:

Recovery

Your PC needs to be repaired.
A required device isn’t connected or can’t be accessed.
Error code: 0xc000000f.
You’ll need to use recovery tools…

Press Ented to try again [Nic się nie dzieje]
Press F8 for Startup Settings [Nic się nie dzieje]
Press Esc for UEFI Firmware Settings [Wywala mnie z powrotem do BIOS]

Może mi ktoś pomóc, o jakie recovery tool mnie pytają?
Myślałem, że może źle zbootował się pendrive - wgrałem iso na inne USB, jest to samo.
Myślałem, że może plik z systemem się źle ściągnął - ściągnąłem jeszcze raz, jest to samo.
Wyczytałem już sporo w necie o tym błędzie, ale praktycznie wszystkie rozwiązania odnoszą się do przypadków, gdzie Windows już jest zainstalowany…
Mam na pendrive czysty system, dysk jest nowy, prosto ze sklepu, nie ma na nim innego Windowsa, więc co miałbym naprawiać?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Spróbuj tym : https://rufus.akeo.ie/?locale=pl_PL