Instalowanie Windowsa XP


(Moan) #1

mam pytanue czy moglbys ktos Mi opsiac jak sie instaluje widowsa Xp ..? ...tam 3ba dzielic na partycje itd..jak sie to robi?

z gory dzieki


(system) #2

Hmmm instaluje się bardzo prosto, najpierw w BIOSie trzeba ustawić FIRST BOOT DEVICE na CD-ROM. Włożyć płytke i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie :slight_smile:


(Axevitu) #3

Jemu chyba chodzi o ogólny proces, włączając formatowanie itp. Zajrzyj: http://odn-plock.edu.pl/zklen/pub/instal/ Wprawdzie opisany jest tam proces dla Windows 98, ale ogólnie to jest to samo. Pozdrawiam.


(pysiu) #4

tu masz wszystko opisane http://forum.dobreprogramy.com/viewtopic.php?t=953 :slight_smile:


(Gajowa) #5

Po pierwsze musisz mieć tzw.bootowalną płytkę.Xp można zainstalować na niesformatowanym dysku[w czasie instalacji go sformatujesz],jak i na sformatowanym.Dalej:

-ustaw w Biosie First Boot na cd-rom

Ustaw w Biosie Second Boot na HDD-0

-włóż płytę do cd-romu

-Restart

-podczas ponownego uruchomienia wciśnij dowolny klawisz [np. spacja lub inny] co spowoduje oruchomienie instalatora.Postępuj wedle poleceń na ekranie.Będziesz miał możliwość wyboru systemu plików ,dla XP doradzam NTFS.

Pozdrawiam


(Moan) #6

thx wsyztkim...ale o co chdozi z tym dzilenim na partycje? na ile ja mam to podzielic i jak?

na c id i porownoo czy jak?


(system) #7

To już od Ciebie zależy jak duża zrobisz partycje. Ja polecam tak 6-7 GB.

A jak się dzieli? Zajrzyj do działu Sprawdzone Porady, tam kolega Pysiu opisał cały proces ( http://forum.dobreprogramy.com/viewtopic.php?t=1793).

Pozdrawiam :mrgreen:


(Moan) #8

thxer all.... :lol:


(Adrian Witczak) #9

Musisz mieć numer seryjny windowsa bo inaczej nie da rady


(fiesta) #10

to chyba jest sprawą normalną a szczególnie na forum dotyczącym legalnego oprogramowania. Nikt tu nie udziela odpowiedzi na pytania związane z pirackim oprogramowaniem.


(Moan) #11

to jest cozysite ze 3ba miec seriala...a ppoztym mam orginalego windowsa.....a co do instalacji to sie pytalem bo to jest przydatne...i chce wiedzec...

pzdr

:slight_smile: