Intel HD Graphics 4600

Witam wszystkich z forum, jakis czas temu podczas gry w Wiedzmina 3 jakby mi sterowniki przestały działać, gdyż wyrzuciło mi obraz na monitorze po chwili zrestertowalem komputer gdy obraz dalej nie chciał się pojawić, podociskalem wszystko w monitorze i byl juz obraz. Jednak gdy wchodze w jakakolwiek gre to mam straszne zacinki, ze nawet nie da sie ruszyc z miejsca.

Jestem w tym kompletnie zielony i morduje sie z 3 dni aby wgrac właściwe sterowniki bo mysle, ze raczej to jest wina tego. Wiec oto pytanie jakie sterowniki wgrac do tej karty graficznej? stare Mialem z Nividi jak mi instalował i teraz tez bym chcial takie miec, blagam pomooozcie!!!

tutaj screen z GPU-Z
https://zapodaj.net/b28f34170fd20.gif.html

To wygląda ze podłączyłeś monitor do złącza płyty głównej, a nie do złącza karty graficznej. Sprawdź to, a jak nie wiesz co i jak zrób zdjęcia tyłu komputera.

Jezeli podlacze za pomoc przejsciowki [Tak jak bylo podlaczone na samym poczatku] To nie wykrywa na monitorze, pisze brak sygnalu.

https://zapodaj.net/83a251c3b728c.jpg.html

Jezeli podlacze w ten sposób, to wykrywa wszystko normalnie.

https://zapodaj.net/dc7539240f82f.jpg.html

Mam pytanie; Czy to moze byc wina przejściówki?

To oznacza, że padła lub jest odłączona karta graficzna.
Żadne mocne gry nie będą działać na zintegrowanej grafice.

W pierwszym wariancie monitor podpinasz do karty zewnętrznej, zaś w drugim do płyty głównej. W tym drugim przypadku właśnie używasz karty zintegrowanej w procesorze i tutaj wymagające gry po prostu nie pójdą. Napisz co masz w tym komputerze.

Panie, a Pan nie jest Trolem, albo masz Pan zewnętrzną kartę, której nie podałeś:)?
Wiedzmin 3 na Intel 4600? To jakieś 15 klatek na sekundę.

I tak powinno być na tej “karcie”, może dałbyś radę pograć w okolicach 30 klatek w Obliviona/Skyrima, ale nie wiedzmina.

A ten HDMI gdzie jest podłączony?