Intel P4 1,8 Ghz a Celeron 2,0 Ghz, który lepszy?

Witam

Szukam jakiegoś porównania, tabelki, z których mógłbym się dowiedzieć który proc jest lepszy. Nie znam się za bardzo na komputerach ale wiem że cyferki to nie wszystko :wink: . Albo może ktoś po prostu powie mi który jest lepszy. Z góry dzięki. pozdrawiam

Zdecydowanie P4. Celerony to procesory do biura i nic po za tym.

I jednocześnie będziesz miał grzejnik :stuck_out_tongue:

Oba mniej więcej to samo. Ja tam bym brał też chyba tego grzejnika :stuck_out_tongue:

P4 dużo lepszy,chyba że nie masz ocieplonej chałupy kup celerka :slight_smile:

aha, a jak bardzo zdecydowanie ? bo nie pracuję w biurze ale mam właśnie takiego celerona i dostałem od kumpla P4 i nie wiem czy: po 1. będzie on pasował do mojej płyty a po 2.czy różnica w korzystaniu będzie odczuwalna (stąd prośba o słupki). pozdrawiam

tak teraz sobie sprawdziłem w everescie jaką temp ma mój proc i wychodzi około 45C, dużo to?

Jaka to płyta, proce na ten sam socket, jakie to modele (rodzaj rdzenia, fsb)?

Niestety Cela 2.0 zabrakło, testy P4 1.8 vs Cel 2.4.

http://www23.tomshardware.com/cpu_2004. … 6&chart=25

Farcry P4 szybszy o 27%, a szanse są nie równe, NetBurst lubił dużą przepustowość, Cel chodzi na DDR na P4 na starożytnym SDR133, i 600MHz w zegarze, jak zmienisz testy z gier na programy do multimediów, to w tych testach Cel będzie pewnie szybszy ze większy zegar, i DDR.

Raczej nie ja mam na swoim P4 2,4 @ 2,6 ghz w steresie 60c,jak włacze ok 40…Będzie jakaś,ale nie duża…Jaką masz płyte (socket)??

To norma, przy stresie może dochodzić do 50-55C

Podaj jaki socket ma twój Celeron (478 lub LGA775)

i podaj jaki socket ma ten P4

Stres, czy idle?

Ogólnie te proce się grzały, ale pastę można by zmienić jak masz standardową, lub przeczyścić chłodzenie.

myślę, że najlepiej pokaże

socket jest ten sam

beztytuucv4.th.png

Czy to znaczy że na DDR nie będzie mi chodził mimo iż moja płyta je obsługuje ??