Internet dostarczany po zawarciu umowy z Orange zacina się

witam po podpisaniu nowej umowy i zwiekszenie predkosci z 10 mb s do 20 mb s internet zacina a ping osiaga 2200 ms prosze o pomoc

staty z xdsl
Mode:	ADSL_2plus
Traffic Type:	ATM
Status:	Up
Status Zasilania Łącza:	L0
 
 	Downstream	Upstream
Kodowanie Linii (Trellis):	On	On
Margines SNR (1 dB):	6.0	7.0
Tłumienie (1 dB):	6.5	3.5
Moc wychodząca (1 dBm):	21.1	7.6
Dostępna szybkość (Kbps):	21412	1188
 
 	Ścieżka 0	 		 
 	Downstream	Upstream	
Szybkość (Kbps):	19993	1073

Witam.
Na początek spróbuj zresetować router do fabrycznych ustawień i ponownie skonfiguruj połączenie z neostrada (od nowa podaj login i hasło do usługi) , jeżeli to nie pomoże kontakt z orange zalecany.

Co to za router masz?

Zamiast pisać na forum, moim zdaniem po prostu zadzwoń na infolinię i zgłoś usterkę. W moim przypadku zawsze bardzo szybko je naprawiają.

Skąd wiesz, że to wina operatora?

Po zmianie parametrów łącza po stronie ISP, zawsze trzeba było wyłączyć i włączyć modem. Zrobiłeś to?

Na logikę przy przełączaniu z “do” 10Mb/s do 20Mb/s router z modemem ADSL2+ musiał stracić synchronizację po czym uzyskał ją na nowo po rekonfiguracji na centrali. Więc to co ty piszesz to miało sens jak modemy były na USB, a nie jak wbudowany w router.

Takie router to często zbugowane soft, więc restart i tak jest zalecany.

1lajk

dzieki za odpowiedz router zresetowany chyba z 20 razy ustawienia fabryczne tez .Na infolini babka powiedziała ze cos w centrali ale juz naprawiła jednak dalej jest to samo .Router to F@ST2704V2 mam jeszcze livebox 2.0 ale na nim jest jeszcze gorzej.

Wina raczej operatora bo na internecie mobilnym jest ok

Parametry linii są kiepskie, więc raczej tylko na umowie będziesz miał te 20Mb/s.

Pewnie po rekonfiguracji portu na centrali włączyła się stabilizacja linii i będzie zrywać aż dobierze parametry sygnału do prędkości, ale wątpię, że stabilnie więcej jak 10Mb/s będzie miał, moze koło 15Mb/s :wink:

Przy tym SNR? Nie sądzę.

1lajk

Podniesie SNR i zmniejszy download. Ja tak miałem kiedyś przy ofercie do 10Mb/s. Jak technik zresetował port to synchronizował na 8-9Mb/s i zrywał kilka razy na dobę, aż stanął na 4 Mb/s i wtedy nic nie zrywało. 12 lat męczarni z neostradą :slight_smile: mam za sobą.