Witam.
Na początek spróbuj zresetować router do fabrycznych ustawień i ponownie skonfiguruj połączenie z neostrada (od nowa podaj login i hasło do usługi) , jeżeli to nie pomoże kontakt z orange zalecany.
Na logikę przy przełączaniu z “do” 10Mb/s do 20Mb/s router z modemem ADSL2+ musiał stracić synchronizację po czym uzyskał ją na nowo po rekonfiguracji na centrali. Więc to co ty piszesz to miało sens jak modemy były na USB, a nie jak wbudowany w router.
dzieki za odpowiedz router zresetowany chyba z 20 razy ustawienia fabryczne tez .Na infolini babka powiedziała ze cos w centrali ale juz naprawiła jednak dalej jest to samo .Router to F@ST2704V2 mam jeszcze livebox 2.0 ale na nim jest jeszcze gorzej.
Pewnie po rekonfiguracji portu na centrali włączyła się stabilizacja linii i będzie zrywać aż dobierze parametry sygnału do prędkości, ale wątpię, że stabilnie więcej jak 10Mb/s będzie miał, moze koło 15Mb/s
Podniesie SNR i zmniejszy download. Ja tak miałem kiedyś przy ofercie do 10Mb/s. Jak technik zresetował port to synchronizował na 8-9Mb/s i zrywał kilka razy na dobę, aż stanął na 4 Mb/s i wtedy nic nie zrywało. 12 lat męczarni z neostradą mam za sobą.