Internet Explorer 7

(Bornholm1) #1

Po zainstalowaniu tego typu przeglądarki odnoszę wrażenie, że komputer chodzi dużo wolniej. Mam na myśli czas otwierania wybieranych stron. Co prawda nie jestem w tej kwestii profesjonalistą ale wg. mnie wydaje się to dziwne. Być może podczas konfiguracji popełniłem jakiś błąd.

(Krzychuu) #2

bornholm1 , a przy używaniu jakiej przeglądarki net chodzi wolniej?

Daj dla pewności, że to nie wina syfu logi z HJT i SR. :slight_smile:

(ProTofik) #3

według mojego zdania Internet Explorer 7 jest jednym z najgorszych produktów firmy mictosoft. Nie współpracuje z java i jest bardzo wolny. Ja polecam przeglądarkę Mozilla Firefox. Jest szybsza, ma więcej zabezpieczeń itp. do pobrania tutaj :

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=17&id=1875

(Agatonster) #4

Nie potwierdzam, widać mamy różne kompy, kwestia optymalizacji systemu, i wiele innych czynników - Ty zakładasz jeden - IE 7.

to zdanie nie ma nic wspólnego z obiektywną oceną , bardziej ...

Żeby nie było - czysty IE 7 jest u mnie na 4 miejscu, bowiem 3 zajmuje Maxthon jeszcze na silniku IE...Ale fakt odległej lokaty w wyścigu do sieci nie sprawia, że mam klapy na oczach i brak zdolności realnej oceny faktów...

Pozdrawiam

(Mail) #5

Tak, jeszcze szybciej jest jak zainstalujesz rozszerzenie FasterFox :wink:.

(stivo) #6

Z tym się nie zgodze. Z wersją 6 javy współpracuje bez zarzutu :stuck_out_tongue:

(Pgg) #7

Ja używam IE7 i jestem z niego zadowolony.Mamy Operę, Firefooxa, IE7 i jakieś inne alternatywy. Kwestia oceny to to co chcesz usłyszeć lub zobaczyć oraz jakie masz nastawienie do produktu danej firmy.

(Monczkin) #8

bornholm1 proszę zmienić tytuł na konkretny.

Co reszty userów. Problem dotyczy konkretnej sytuacji i programu. Proszę przestać otować w temacie, zachwalaniem innych przeglądarek i udowadniania wyższości Świat Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.

(ProTofik) #9

u mnie z javą nie działał IE7 !

(Pgg) #10