Internet Explorer 7

Po zainstalowaniu tego typu przeglądarki odnoszę wrażenie, że komputer chodzi dużo wolniej. Mam na myśli czas otwierania wybieranych stron. Co prawda nie jestem w tej kwestii profesjonalistą ale wg. mnie wydaje się to dziwne. Być może podczas konfiguracji popełniłem jakiś błąd.

bornholm1 , a przy używaniu jakiej przeglądarki net chodzi wolniej?

Daj dla pewności, że to nie wina syfu logi z HJT i SR. :slight_smile:

według mojego zdania Internet Explorer 7 jest jednym z najgorszych produktów firmy mictosoft. Nie współpracuje z java i jest bardzo wolny. Ja polecam przeglądarkę Mozilla Firefox. Jest szybsza, ma więcej zabezpieczeń itp. do pobrania tutaj :

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=17&id=1875

Nie potwierdzam, widać mamy różne kompy, kwestia optymalizacji systemu, i wiele innych czynników - Ty zakładasz jeden - IE 7.

to zdanie nie ma nic wspólnego z obiektywną oceną , bardziej …

Żeby nie było - czysty IE 7 jest u mnie na 4 miejscu, bowiem 3 zajmuje Maxthon jeszcze na silniku IE…Ale fakt odległej lokaty w wyścigu do sieci nie sprawia, że mam klapy na oczach i brak zdolności realnej oceny faktów…

Pozdrawiam

Tak, jeszcze szybciej jest jak zainstalujesz rozszerzenie FasterFox ;).

Z tym się nie zgodze. Z wersją 6 javy współpracuje bez zarzutu :stuck_out_tongue:

Ja używam IE7 i jestem z niego zadowolony.Mamy Operę, Firefooxa, IE7 i jakieś inne alternatywy. Kwestia oceny to to co chcesz usłyszeć lub zobaczyć oraz jakie masz nastawienie do produktu danej firmy.

bornholm1 proszę zmienić tytuł na konkretny.

Co reszty userów. Problem dotyczy konkretnej sytuacji i programu. Proszę przestać otować w temacie, zachwalaniem innych przeglądarek i udowadniania wyższości Świat Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.

u mnie z javą nie działał IE7 !