Internet Explorer 9 się zawiesza przy tworzeniu karty i

Witam serdecznie, na początek przepraszam za skrócenie tytułu, no musiałem to zrobić, bo cały by się nie zmieścił, myślałem jak go najlepiej ułożyć.

Zatem mam taki problem, że kiedy w Internet Explorer 9 gdy otwieram nową kartę lub klikam w Narzędzia, to IE9 się zawiesza. Nie zawiesza się cały proces explorer.exe, tylko proces iexplore.exe. O to czynności które wykonałem w nadziei, że uda mi się naprawić problem:

Wszystkich programów których użyłem poniżej, są w najnowszych stabilnych wersjach z aktualnymi bazami (bazy danych o zagrożeniach w niektórych tylko, wiadomo). Programy te są na pewno poprawnie skonfigurowane i również w opcjach programów od zwalczania zagrożeń/infekcji zwiększyłem troszkę poziom/czułość skanowania.

Pełne skanowanie Comodo Internet Security

Pełne skanowanie Malwarebytes Anti-Malware

Pełne skanowanie SUPERAntiSpyware

Dogłębna analiza dysku programem TuneUp Utilities, w skład w której wchodzi:

  • sprawdza system plików wybranego dysku pod kątem błędów

  • odnajduje błędne sektory i odzyskuje nadające się do odczytu dane

Pełna konserwacja programem TuneUp Utilities, w skład której wchodzi:

  • oczyść rejestr

  • defragmentuj rejestr

  • usuń nieprawidłowe skróty

  • usuń pliki tymczasowe

  • optymalizuj uruchamianie i wyłączanie systemu - z tego nie skorzystałem bo jedynie co chciano zrobić, to wyłączyć sprawdzanie aktualizacji programu Java przy starcie.

  • defragmentuj dysku twarde

Oczywiście po przeskanowaniu systemu powyższymi programami, usunąłem to co znalazły/zastosowałem to co radziły.

Poniżej zamieszczam log z programu Malwarebytes Anti-Malware:

http://www.wklej.org/hash/556d3f1dc4c/

Z programu SUPERAntiSpyware:

http://www.wklej.org/hash/15799d54b2a/

Taka informacja tylko. Po skanowaniu programem Malwarebytes Anti-Malware usunąłem program Shareaza, zatem skanowanie SuperAntiSpyware odbyło się bez obecności Shareaza na dysku. Wiem, że Shareaza nie miała wirusa jak zgłosił to Malwarebytes, ale i tak z tego programu nie korzystałem praktycznie :stuck_out_tongue:

Z programu HiJackThis:

Ten program zainstalowałem przed chwilką, nie było go w systemie kiedy skanowałem powyższymi programami, to tak na wszelki wypadek informuję :wink:

http://wklej.org/hash/cb38da0fb14/

_________________________________________________________________

Niebawem idę do szkoły, zatem zajrzę na forum gdzieś o 13:50.

3 opcje

  1. menadzer zadań > prawym na proces > ustaw priorytet > wysoki

  2. nie zadziała pobierz CCleanera i w programach wyczyść dział Internet Explorer

  3. pobierz IE 9 :stuck_out_tongue: (lub zmień przeglądarkę polecam mozille firefox lub google chrome)

Żadna z podanych przez ciebie metod nie pomogła. Dodatkowo uruchamiałem też IE przez PPM, Uruchom jako administrator, również wyłączałem wszystkie funkcje antywirusa. Niestety, nic to nie daje, nadal IE9 się zawiesza przy tworzeniu nowej karty czy wejściu w Narzędzia i muszę go zamykać przez menedżer zadań z procesu iexplore.exe.

No kurczaki, bardzo proszę o pomoc. Mam stabilną wersję IE9 pobieraną z oficjalnej polskiej strony Microsoftu. Wszystkie aktualizacje z Windows Update zainstalowane, system to Windows 7 Professional 32bit, SP1 zainstalowany, zresztą to widać na logach ;). System jest oryginalny.