Internet Explorer przy otwieraniu stron internetowych pojawia się komunikat: "Internet Explorer przestał działać"

Mam taką sprawę z programem, z przeglądarką Internet Explorer.
Teraz, od nie dawna występuje problem przy otwieraniu niektórych stron internetowych i pojawia się komunikat: “Internet Explorer przestał działać” i zamyka się karta.

Teraz korzystam z komputera stacjonarnego, ale mam też laptopa i tam od kilku lat mam taki sam problem, gdzie praktycznie przy prawie każdej stronie, którą otwieram, pojawia się taki komunikat.

To jest jakaś awaria przeglądarki Internet Explorer? Często u internautów występuje taki sam problem, i jak go rozwiązać?
Ja nie jestem informatykiem, więc nie wiem.

Która wersja IE, bo w starszych wersjach to normalne.

Dla jasności podaj jeszcze z jakim systemem operacyjnym to się dzieje, zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i na laptopie?

1 polubienie

Ok.
Na tym komputerze jest Internet Explorer 11.
Ale to chyba nie najnowsza przeglądarka?
I tutaj jest system Windows 8. Na laptopie jest Internet Explorer 9 i system Windows 7.

Większy problem mam z tym na laptopie. Przez ten problem, często strony się zawieszają i zamykają, aby ponownie się otworzyć.
Na tym komputerze, z którego teraz korzystam, nie ma prawie tego problemu, ale czasem się zdarza, i to przy kilku stronach otwieranych.
Nie korzystałem z innych przeglądarek, tylko z Internet Explorer, bo mi się najbardziej ta przeglądarka podoba.

Uaktualnij do IE 11, dziewiątka już wielu stron nie odtworzy.

1 polubienie

Można alternatywnie zainstalować przeglądarkę innego producenta:

Co do internet Explorer można spróbować go zresetować:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17441/windows-internet-explorer-change-reset-settings

Potem ustawić wyszukiwarkę Google jak ją tolerujesz zamiast Bing:

(nie przejmuj się że strona z pierwszego linku jest po angielsku, drugi pozwoli ci dojść gdzie przestawić by google było domyślne + możliwość usunięcia wtedy Bing).