Słuchajcie mam teraz router w domu z możliwością podpięcia USB z internetem (tzn. routera z kartą SIM, ale nie mam ani routera, ani anteny zewnętrznej, a bez niej mam na telefonie maksymalnie 1,3 Mb pobierania.
Doradźcie proszę co kupić, aby można było korzystać normalnie z internetu ponieważ ten z kabla po godzinie 16 do godziny 21 ma często 0,8 Mb maksymalnie i nie da się nawet na e-maila odpisać.
Nie sądzę aby był to problem z zasięgiem, skoro problem pojawia się od 16-21. Stawiam bardziej na przeciążoną sieć. Od jakiego operatora masz internet?
Problem z internetem dotyczy przewodu orange i tego, że nie zmieniają go, a powstało w między czasie spore osiedle domków jednorodzinnych - dzwoniłem do nich i powiedzieli oficjalnie, że z tym nie da się nic zrobić.
Chcę więc uruchomić internet LTE, ale na telefonie maksymalna prędkość z tMobile kiedy siedzę w domu wynosi
to trochę tragedia, chciałem poradę od was co z tym zrobić, myślałem, aby do routera dokupić antenę zewnętrzną i taki wtyk z karta sim na usb ponieważ router posiada u góry gniazdo USB i wziąć skorzystać z dobrodziejstwa internetu LTE, tylko zamiast tmobile spróbuję chyba plusa.
Przede wszystkim radzę zerwać umowę z Orange. >1Mbps jest podstawą do jej zerwania z winy Orange.
Co do internetu LTE, to sprawdź najpierw jak wyglądają prędkości gdy sygnał jest lepszy, czyli np na zewnątrz.
Taka prędkość może być spowodowana słabym zasiegiem, ale również przeciążonym nadajnikiem, dlatego warto to sprawdzić.
Taką “tezę” potwierdził bym podczas okazyjnej wizyty w salonie wskazanego operatora, prosząc o sprawdzenie parametrów sygnału na ich mapie zasięgu.
W zależności od uzyskanej informacji, biorąc pod uwagę bezkonkurencyjność oferty internetu mobilnego / domowego T-Mobile, można pójść “krok dalej” i skorzystać z opcji “Na próbę” wraz z urządzeniem, ze szczegółami takiej oferty zapozna każdy konsultant.
T-Mobile: Opcja „Na próbę”
Abonent ma prawo odstąpić od niniejszej Umowy (odstępując jednocześnie od Umowy Sprzedaży)w ciągu 14 dni od związania się niniejszymi warunkami - na poniższych zasadach.(Nie uszczupla to w żaden sposób uprawnień Abonenta będącego Konsumentem zawierającego Umowę podczas wizyty kuriera.)
W celu skorzystania ze wskazanego prawa, Abonent musi złożyć Operatorowi pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy i Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od ich zawarcia oraz zwrócić w tym terminie Urządzenie i Kartę SIM.