Internet nie działa błąd 721. Neostrada TP


(Josiok15) #1

Witam

Potrzebuję pomocy, jest mi pilnie potrzebny internet! Wczoraj rano miałem normalnie internet, później komputer wyłączyłem i musiałem gdzieś jechać, przy okazji podpisałem nową umowę z TP o szybsze Neo. Wróciłem około 14:00 włączyłem kompa i tak do dziś nie mam internetu, pokazuje mi błąd 721.

W chwili obecnej muszę korzystać z internetu z telefonu jest bardzo wolny.

Dzwoniłem pod 0800 102 102, powiedzieli, żebym Modem (speed touch st330) podłączył do innego portu USB, przeinstalował sterowniki itd. niestety ta ich pomoc nic nie dała.. A żadnych uszkodzeń na mojej linii nie ma, ponieważ telefon normalnie działa. Podobno to coś od mojego kompa? dziwne i pierwszy raz się z takim czymś spotykam od dwóch lat. Pytał się czy mam oryginalny system, no mówię że oczywiście, powiedział żebym go za aktualizował.. hm ciekawe jak?

Proszę o pomoc...


(system) #2

A błąd 721 ? Jaki ma opis ? Np.: Brak sygnału, itp. Jak możesz, podaj go.


(Maniekz1985) #3

Do tych lolków nie ma co dzwonić bo zawsze ci powiedzą, że wina jest po twojej stronie, a że to system trzeba zaktualizować a to stery przeinstalować a to odłączyć i podłączyć modem a potem się okazuje, że dzwonią i uroczyście obwieszczają ogłoszenie przy tym będąc bardzo dumnym, że wina jednak leżała po ich stronie i udało im się usterkę usunąć.

Imo to wina tepsy. Spr. na nowo skonfigurować połączenie, jak nic nie da to będzie wiadomo kto dał d--y ;


(JNJN) #4

Sprawdź , czy login i hasło masz poprawnie wpisane.

I dzwoń do nich, ale gadaj z technikiem,a nie pomocą - niech technik sprawdzi jak się logujesz na ich serwerze.


(Pba18) #5

Ja te mialam taki problem. Chodz i o to, ze windows nie zawiera jakiegos skladnika potrzebnego do tego, by dzialal internet. Musialam od nowa instalowac xp i wszystko bylo dobrze, ty chyba tez bedziesz musial, bo innego wyjscia nie ma


(Josiok15) #6

Kilka razy już na nowo tworzyłem połączenie z internetem i na 100 % mam poprawnie wpisane loginy i hasła..

Nie wiem w sumie już co robić.. jak zadzwonię do nich to znowu będzie gadał ble ble a ja będę za nim czekał ponad 20 minut przy słuchawce i nic mi ciekawego nie powie, ja nie wiem kogo oni tam zatrudniają. Lepiej niech technik przyjedzie do mnie i niech sprawdzi to na swoim kompie i swoim modemie czy jest czy nie ma połączenia na linii z Neostradą.

2ljjmue.jpg


(system) #7

Jakby źle zainstalowany/podłączony. Odinstaluj, odłącz, uruchom ponownie i spróbuj zainstalować i podłączyć jeszcze raz.


(Pba18) #8

U mnie tez byl technik i z internetem powiedzial jest wszystko dobrze to cos z komputerem, czyli juz moj klopot tak samo ci powiedza...


(Josiok15) #9

Robiłem już wszystko, oprócz "FORMAT C://... Ale czy jest sens tego? Żeby od tak coś się zrąbało w systemie.. po prostu przyjechałem po południu do domu włączyłem naturalnie kompa i już neta nie było. Allegro mnie wzywa heh.


(Pba18) #10

Mowie ci bedziesz musial od nowa instalowac windowsa. Masz xp. Widocznie jakis skladnik zostal usuniety bez ktorego internet nie pojdzie. Technik mi powiedzal ze musze od nowa zainstalowac windowsa i mial racje


(system) #11

Ach te internety :lol:


(Pba18) #12

seryjnie musisz tak zrobic inaczej klapa


(Josiok15) #13

Ech.. to będzie chyba mój 200 setny format w moim życiu jak mam komputery.. no okej.. za 30 - 40 minut tutaj wrócę ;]


(Technocoms) #14

Ja też radzę Tobie przeinstalować system.


(Poniaatowski) #15

Mogłeś jeszcze po odinstalowaniu oprogramowaniu i sterowników od modemu, mogłeś przeczyścić go programem CCleaner. Po drugie mogłeś nie instalować tego oprogramowania od neo, tylko sterowniki zainstalować + program AutoConnect.


(pycia14) #16

Nie ma co się sugerować tym że działa telefon...a co do problemu mój kolega miał kiedyś taki ale w jego przypadku po pojawieniu się błędu pomagał restart kompa lub restart modemu(odłączenie i ponowne podłączenie modemu do portu usb).


(Klossj23) #17

josiok , pomysł może trochę głupi - ale idź z tym swoim całym sprzętem do jakiegoś znajomego, który ma również Neostradę - będzie trzeba tylko wklepać jego hasło i login do połączenia. Będziesz miał pewność po czyjej stronie leży wina. Przyznam też tak parę razy miałem - na zmianę z błędem 681 - wina była po stronie TPSy. Filtr między linią a aparatem telefonicznym (każdym) masz założony, prawda ?


(Josiok15) #18

Dobra przeinstalowałem system, jest czysty jak łza.

Rezultaty? 0800 102 102 technicy w drodze.. 24h hmm... zobaczymy.

Filtry są a jak by inaczej. Problem mówię, że zaczął się od wczorajszego po południa (14:00)

Kumpel mieszka ulicę dalej, również ma neostrade i ma neta bez problemu.

paracik

od dwóch lat takim sposobem się łączę z neo.

Zobaczymy techników w akcji co zrobią..


(Poniaatowski) #19

A może masz gdzieś wtyczkę uszkodzoną, wszystko możliwe... Sprawdź kabele.


(Josiok15) #20

Już zrobili.. dokładnie przed chwilką do mnie z techniki dzwonili, obserwowałem co się dzieje w Auto Connekcie, różne błędy i od razu pykło 1,3 Mb/s więc już działa i jest okej.